Welke printer kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben van plan om een USB-kleurenprinter te gaan kopen. Ik zat te denken aan de Epson Stylus Color 760 maar nu zag ik net ook de HP 930C.
Welke van deze twee printers is beter (snelheid/resolutie/kleurkwaliteit)?
De Epson 760 kwam als een van de besten uit de test in de laatste C'T. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding ligt me goed.

Iemand ervaring met deze printers (positief of negatief?) of advies?
O ja mijn budget ligt zo ongeveer op 450 tot 550 gulden.

Bedankt!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
:) Lexmark Z51 :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Het erge van Epson printers is dat ze erg vaak de koppen schoonmaken. Dus wanneer je een printje wil doen, duurt het lang voordat ze werkelijk printen. Evenals bij het aan- en uitzetten.
De HP's daarentegen zijn vrijwel direct klaar voor gebruik.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Mini-me
  • Niet online
Hoe groot is het verschil in kwaliteit tussen de epson 660 en 760? De prijs scheelt namelijk nogal: de 760 is 1,5x zo duur als de 660

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Als je wat algemene info over printers wil, en wil kijken welke er op de markt zijn.
http://www.kieskeurig.nl

Verwijderd

Koop een Epson

Welke maakt in principe niet zoveel uit. Maar Epson print over het algemeen veel mooier dan HP. Er kleven wel een paar nadelen aan (ach nadelen...): Epson's printen langzamer en maken meer geluid dan HP's. Maar daar staat dan wel een retegoeie printkwaliteit tegenover. En ach, een minuutje langer kun je wel wachten, niet?

Veel printplezier :)

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
KOOP GEEN ESP :rN!!!

Eps :rn heeft altijd bagger drivers. Ik heb echt alleen maar slechte ervaring met Eps :rn.
Ze zijn langzaam, zwart is vaak grijs, en normale stabiele drivers homaar...

HP en Lexmark zijn prima merken. Samsung heeft HP onderdelen en is meestal een stuk goedkoper. Ken iemand met een Lexmark met 1200*1200 dpi, is echt haarscherp (laserkwaliteit).

• Mini-me
  • Niet online
Ik heb besloten om voor de Epson Stylus Color 760 te gaan... 415 piek bij Xenon...gratis aan huis bezorgd.
De snelheid is idd minder belangrijk dan de kwaliteit, zoveel ga ik er toch niet mee printen.

Waaraan valt het goed te merken dat de drivers slecht zijn? Fouten in de prints? Langzamere besturing van de printer?

Verwijderd

Epson, yes. Ook de inkt is heel goedkoop. 15 piek voor zwart en 25 piek voor kleur.
HP, eat your heart out.

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Mini-me: Soms opeens niet printen enzo, en dan de driver opnieuw installen. Dat soort dingen...

• Mini-me
  • Niet online
AU...dat is niet fijn... Komt dit door je windows of zijn die drivers niet goed? Klinkt in ieder geval niet echt fijn....
Pagina: 1