MSI Communication Slot

Pagina: 1
Acties:

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-03 13:39
Ik heb een MSI K8N Neo Platinum. Deze heeft een extra (oranje) slot. Naast een gewoon PCI slot, kan in dit slot ook een add-in card gestoken worden die en bluetooth en Wireless LAN biedt.

Nu ben ik op zoek naar dit kaartje, want dat lijkt me wel handig om te hebben (mocht t niet te duur zijn).

Alleen kan ik het nergens vinden. Ik kan niet eens vinden hoe het heet.

Ik heb op hier al gezocht, ook al op google . Op de MSI site zelf staat onder motherboards wel een immense banner die er over gaat, maar daar kan je niet op klikken, en het product kan ik dus nergens vinden.

Weet iemand welk kaartje dat is? En of ze uberhaupt in nederland te krijgen zijn?

• Coos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 22:43

Coos

Aim High, Shoot Low

Soms is het makkelijker om even de handleiding van het moederbord door te lezen. Zie pagina 2-24:
The orange PCI slot (PCI5) also works as a communication slot, which allows you to insert the communication card, such as wireless LAN card.

Nooit geschoten is altijd mis | System specs

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Dat had de topicstarter dus al door...

Ik zou het zo gauw niet weten. Wel vaker is zulke propietary hardware lastig te vinden helaas.

[ Voor 57% gewijzigd door Voutloos op 14-08-2004 22:27 ]

{signature}

Verwijderd

als je een paar winkels in je buurt belt heeft er best wel één zo'n bordje gok ik. Ik heb vrüger ook zo'n expansion kaartje voor een ASUS plank moeten regelen, en dat is een kwestie geweest van bellen bellen en nog eens bellen.
Overigens zijn die merk-eigen kaartjes vaak reten duur...

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
probeer de distributeurs van MSI in nederland eens te bellen :

ACAL www.acal.nl
XS2 www.xs2.nl
BAS Computers www.bascomputers.nl

succes! khoor graag of t gelukt is ook! :)