Toon posts:

pc gaat zomaar uit, DEEL 2

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
SORRY, admin, verkeerde forum niet opgelet, remove maar ik repost wel

tx:) ik voel mij erg welkom met al deze reacties, anyway.. mijn specs

2500+ athlon
kijk aub eerst even naar het eerste optic op pc gaat gewoon... uit

mijn vraag is is het nou echt mijn voeding? dank..

a7n8x-x asus mobo
se9200 oud, nieuw 9600xt
758 ddr sd
2x maxtor 7200rpm serial ata
VOEDING: q-tec 350W MAX 5v & 3.3v = total power 180W
maar ik heb nooit problemen gehad met de voeding en ik heb nu gewoon niets anders dan eerst in mn case zitten... tis gewoon echt gekomen nadat de nieuwe vid erin is gegaan..(ik had zelfs eerst de fx5900xt gehaald en omgeruild voor de 9600xt omdat ik dus dacht dat die kaart kapot was en ze hadden geen andere maja...)en hij blijft gewoon naar doen ;)

anyway, ik d8 eerst dat het ook aan de voeding ligt maar sinds ik mijn oude case weer hebt d8 ik van nee...
maar als dit toch mijn voeding is dan wil ik wel 10tal euros riskeren voor nieuwe
voeding, waar moet ik dan op letten als ik een nieuwe haal?

bedankt voor alle reacties

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 20:10 ]

Verwijderd

Q-Tec zegt eigenlijk al genoeg. De 350 Watters van dit merk zijn om van te huilen. Het beste is (zoals al aangeraden in je vorige topic) een 350 Watter van een goed merk. Denk aan de Tagan 330/380 Watt, AOpen 350 Watt, de Antec's vanaf 330 Watt en de Enermaxen vanaf 350 Watt. Andere A-Merken zijn trouwens ook allemaal oke.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, dat komt door die voeding.

Vannacht viel de pc naast mij ook ineens uit.... en daar zat ook een qtec in, dat deed hij vooral met zware bewerkingen....

Dus gewoon een zwaardere voeding, of een voeding van dezelfde waarde kopen, maar dan een goed a-merk

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-03 20:31
Uhm, je heb hem weer op hetzelfde, verkeerde, sub-forum geplaatst. Waarom probeer je niet gewoon een andere voeding? En hoezo nog een topic als je al weet waar het waarschijnlijk aan ligt?

Ioniq 5 P45

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:16

momania

iPhone 30! Bam!

Nu repost je alleen in het zelfde subforum, dat is niet echt de bedoeling.
Ook heb je denk ik de tips niet echt gelezen die ik je heb gegeven, waarmee je zelf dingen kan controleren:
momania in "pc gaat gewoon... uit"

En dat je nooit problemen hebt gehad met de voeding en nu net met die nieuwe videokaart wel is niet meer dan logisch. Die nieuwe videokaart trekt veel meer vermogen en als je 3dmarks gebruik of een game start gaat deze op vol vermogen draaien en zakt je voeding zover in dat hij uitvalt.

Dus nogmaals: kijk even in de faq's van Processors, Mobo's & Geheugen, daar vind je tools als Motherboard Monitor waarmee je even je voltages in de gaten kan houden en zal je zien dat ze nu veels te ver afwijken van de specificaties ;)

Oh ja:
En nu geen nieuw topic meer hier openen in Windows Operating Systems. Ga eerst met deze tips en de informatie die je op dit forum kan vinden eens zelf aan de slag met onderzoeken.
Waarom? Zie: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) over het openen van topics en wat we van mensen verwachten hier op GoT :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.