SORRY, admin, verkeerde forum niet opgelet, remove maar ik repost wel
tx:) ik voel mij erg welkom met al deze reacties, anyway.. mijn specs
2500+ athlon
kijk aub eerst even naar het eerste optic op pc gaat gewoon... uit
mijn vraag is is het nou echt mijn voeding? dank..
a7n8x-x asus mobo
se9200 oud, nieuw 9600xt
758 ddr sd
2x maxtor 7200rpm serial ata
VOEDING: q-tec 350W MAX 5v & 3.3v = total power 180W
maar ik heb nooit problemen gehad met de voeding en ik heb nu gewoon niets anders dan eerst in mn case zitten... tis gewoon echt gekomen nadat de nieuwe vid erin is gegaan..(ik had zelfs eerst de fx5900xt gehaald en omgeruild voor de 9600xt omdat ik dus dacht dat die kaart kapot was en ze hadden geen andere maja...)en hij blijft gewoon naar doen
anyway, ik d8 eerst dat het ook aan de voeding ligt maar sinds ik mijn oude case weer hebt d8 ik van nee...
maar als dit toch mijn voeding is dan wil ik wel 10tal euros riskeren voor nieuwe
voeding, waar moet ik dan op letten als ik een nieuwe haal?
bedankt voor alle reacties
tx:) ik voel mij erg welkom met al deze reacties, anyway.. mijn specs
2500+ athlon
kijk aub eerst even naar het eerste optic op pc gaat gewoon... uit
mijn vraag is is het nou echt mijn voeding? dank..
a7n8x-x asus mobo
se9200 oud, nieuw 9600xt
758 ddr sd
2x maxtor 7200rpm serial ata
VOEDING: q-tec 350W MAX 5v & 3.3v = total power 180W
maar ik heb nooit problemen gehad met de voeding en ik heb nu gewoon niets anders dan eerst in mn case zitten... tis gewoon echt gekomen nadat de nieuwe vid erin is gegaan..(ik had zelfs eerst de fx5900xt gehaald en omgeruild voor de 9600xt omdat ik dus dacht dat die kaart kapot was en ze hadden geen andere maja...)en hij blijft gewoon naar doen
anyway, ik d8 eerst dat het ook aan de voeding ligt maar sinds ik mijn oude case weer hebt d8 ik van nee...
maar als dit toch mijn voeding is dan wil ik wel 10tal euros riskeren voor nieuwe
voeding, waar moet ik dan op letten als ik een nieuwe haal?
bedankt voor alle reacties
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 20:10 ]