Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 12:35
Ik heb sinds vorige week een T610 met Orange prepay. Aangezien ik mijn berichten van mijn 6610 (ook orange) naar de T610 wou hebben, en het SMSen in het weekend gratis is, wou ik dit zostrax ff doen.

Toen ik 1 van de SMSjes geopend had, kon ik deze doorsturen naar mijn T610.
Na het eerste bericht ging het fout. :'(

Het toestel verzendde het bericht en ging toen op zwart. Vervolgens kan ik er niks meer mee.
Dacht eerst dat de batterij misschien leeg was, dus aan de lader. Ik krijg dan wel netjes te zien dat ie aan het opladen is.
Hij wil echter nog steeds niet aan. Als ik op de powerknop druk wordt het beeld weer zwart, en je ziet, als je goed kijkt, het scherm een beetje van zwart naar zwarter en weer terug verspringen.
Na het opnieuw aansluiten van de later krijg ik de laad-bar weer te zien.

Soms als ik het toestel probeer aan te zetten gaan alle witte ledjes onder het toetsenbord branden en wordt het display blauw. Op zo'n moment heb ik goede hoop, maar helaas, daarna springt ie weer op zwart en doet ie nix meer.

Ik heb niet eerder tijd dan volgend weekend voor een Service Point, maar ik weet niet of dit zo'n goed idee is aangezien het toestel ongeveer 1,5jaar oud is, en ik er dus geen bakken met geld voor over heb.

Is er iemand bekend met het symptonen van dit probleem?

UPDATE: Het laden van accu is voltooid, dat geeft ie ook netjes aan zolang ie uit staat. Als ik m daarna aan probeer te zetten zie je het beeld op zwart springen, en dan iets lichter zwart.
Als ik vervolgens weer op de power druk, wordt het beeld dus blauw en gaan de ledjes onder het toetsenbord branden. Daarna gaat hij uit.
Volgens mij is dat de normale gang van zaken als het toestel uitgezet wordt, maar hij wil dus niet aan?
Tenminste, hij doet dus wel iets, maar wat?!

[ Voor 17% gewijzigd door DaLass op 14-08-2004 20:30 ]

Mijn advertenties op V&A

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Euhm aanzetten zonder accu maar met lader ?. Dat kan met sommige nokias dacht ik wel, geloof dat ik het donderdag nog met een Nokia 3210 gedaan heb.?

• DaLass
Geprobeerd, maar helaas.. dat werkt niet (of niet meer) met die van mij.

Mijn advertenties op V&A

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-11 21:24

DaRoot

Some say...

Haal de accu er eens uit, laat hem er een minuut ofzo uit, en dan weer terugzetten en weer proberen. Dit heb ik wel eens vaker moeten doen met verschillende telefoons.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• DaLass
Ik heb de accu er nu een uurtje uitgehad.
Dat resulteert ook in een No-Go.

ik ben er nu wel achter dat het blauwe scherm en de oplichtende toetsenbord verlichting pas komt als je m aanzet en niet als je m uitzet.
Hij valt dus meteen weg daarna.

Mijn advertenties op V&A