Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoon unlockt-> t-zone teken weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nokia 6610I en heb hem unlockt met mijn unlockcode.Nou is mijn vraag is het mogelijk om het t-zone teken rechtsonderin weg te halen van t-mobile?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 19:40 ]

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44

Stephane

Behhhhh

Dit soort vragen zullen hier niet bepaald op prijs gesteld worden. Lees de FAQ ff door voordat je post.

Verwijderd

Als hij die unlockcode gewoon van T-mobile heeft wat is er dan mis met deze vraag.
In het grote motorola v525 topic gaat het ook steeds over dit soort dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik doe op dit moment niks fout, heb het gewoon van t-mobile gekregen alleen het tekentje staat elke keer rechtsonderin.. staat slordig als je hi gebruikt.. Iemand een oplossing??

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even kijken bij je 'favorieten' instellingen.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 07:45
Is het niet zo dat dat T-Mobile tekentje verwerkt zit in de software van je telefoon? Vaak is het zo dat T-Mobile-versies van een telefoon een aangepaste software hebben.
De enige oplossing is in dit geval het vervangen van de T-Mobile software door de originele software van Nokia. Dit is echter niet in alle gevallen legaal en toegestaan.
Ik zou zeggen, vraag er eens naar bij een Nokia Servicepoint..

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt hey! je bedoelde bij instellingen en dan favoriete!super dank je!! helemaal gelukkig nou:)..
Ps het is gewoon puur het instellen van wat je daar wil... niet aanged8.. verw8en ook een software matige instellen!

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 19:54 ]

Verwijderd

Niet legaal?? Gelukkig mag je in NL nog steeds zelf bepalen welke software er op je telefoon komt. Upgraden naar Nokia software is geen probleem en zeker legaal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 15:39:
Niet legaal?? Gelukkig mag je in NL nog steeds zelf bepalen welke software er op je telefoon komt. Upgraden naar Nokia software is geen probleem en zeker legaal.
er is anders wel eens iemand voor veroordeeld.

omdat je namelijk software "aanpast" zonder dat je toestemming hebt van de copyright-houder.

• Gillie
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 15:46:
[...]

er is anders wel eens iemand voor veroordeeld.

omdat je namelijk software "aanpast" zonder dat je toestemming hebt van de copyright-houder.
Is het vervangen van firmware hetzelfde als aanpassen?

Trek je dit door naar je ADSL modem, dan zou je deze ook niet mogen upgraden en blijf je met een mogelijke lastige bug zitten!

Overigens de copyright houder, heeft de firmware release uitgebracht welke zonder 'aanpassingen' geïnstalleerd word.

Verwijderd

bij een adsl modem zal de copyright houder wel geen bezwaar hebben.

maar als ik kijk naar mijn eigen O2-aangepaste siemens S55: zodra ik er op de legitieme manier originele firmware in flash, blijven de O2-aanpassingen erin staan. wil ik die eruit halen dan zal dat toch op een minder legale manier moeten :)

• Gillie
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 23:20:

maar als ik kijk naar mijn eigen O2-aangepaste siemens S55: zodra ik er op de legitieme manier originele firmware in flash, blijven de O2-aanpassingen erin staan. wil ik die eruit halen dan zal dat toch op een minder legale manier moeten :)
Vergeet de SIM niet. Die kan je telefoon nu aanpassen aan het netwerk.

Overschrijven van je provider bijvoorbeeld, zoals dit bij inmiddels 4 operators gebeurt is.
Verder de default instellingen instellen.

Verwijderd

nope, ook bij andere provider.

staat ook gewoon ergens uitgelegd op de siemens site en in de handleiding: een retailer kan bepaalde gedeeltes van de software aanpassen, en die blijven aangepast als je er nieuwe firmware in zet. pas als je op illegale wijze de foon helemaal gaat flashen is het weg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 23:20:
Dat is niet hetzelfde als toestemming hebben.
Pagina: 1