Ik ben dus een complete noob op dit gebied omdat ik nooit eerder extra fans heb geplaatst,maar nu heb ik het wel gedaan omdat er nog iets te upgraden/verfraaien moest zijn aan mijn pc
Ik heb dus een aantal koelers gekocht,namelijk:
2 coolermate 800 fans Aluminium met led <-- erg mooi en stil btw/aanrader
1 coolermaster northbridge chipset cooler (de koeler heb ik op het standaard koelblok van mijn asus p4p800 geplaatst
nu ik de fans aan het plaatsten was bedacht ik me ineens dat ik ook nog rekening moet houden met airflow,en de 2 coolermate fans wou ik persee naast elkaar op de achterkant hebben i.v.m aanzicht.
de 3 80 mm fans kan ik aansturen aan de voorkant van de kast/sneller/langzamer.
ik heb een plaatje bijgevoegd hoe ik het geplaatst heb,misschien dat julie even de tijd willen nemen om te kijken of dit volgens julie goed is
,want volgens de airflow faq moet vooronder inblazen en achter/boven uitblazen,maar zo heb ik het dus niet.
plaatje van mijn airflow
Ik heb dus een aantal koelers gekocht,namelijk:
2 coolermate 800 fans Aluminium met led <-- erg mooi en stil btw/aanrader
1 coolermaster northbridge chipset cooler (de koeler heb ik op het standaard koelblok van mijn asus p4p800 geplaatst
nu ik de fans aan het plaatsten was bedacht ik me ineens dat ik ook nog rekening moet houden met airflow,en de 2 coolermate fans wou ik persee naast elkaar op de achterkant hebben i.v.m aanzicht.
de 3 80 mm fans kan ik aansturen aan de voorkant van de kast/sneller/langzamer.
ik heb een plaatje bijgevoegd hoe ik het geplaatst heb,misschien dat julie even de tijd willen nemen om te kijken of dit volgens julie goed is
plaatje van mijn airflow
[ Voor 11% gewijzigd door marcelsmit op 14-08-2004 19:30 ]