Toon posts:

pc gaat gewoon... uit

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bijv tijdens de installatie van 3d mark 2001... hij slaat gewoon uit
en anders gebeurt het wel bij starten van een game ofzo... of gewoon ff aan laten staan... na 25minuten, hup uit

dit is sinds de installatie van een nieuwe vid kaart (9600xt) maar hij blijft het nu gewoon doen terwijl mijn oude vid er weer in zit...

-kheb mn hd al geformatteerd
-cmos gecleared
-met asusprobe fan speed, cpu temp en mobo temp opgenomen, en dit blijft gewoon goed op het moment dat de pc uit slaat

als ik dit niet kan fixen is deze pc gewoon waardeloos want meerdere mensen hebben er naar gekeken zonder resultaat

waar kan dit aan liggen.... aaaah!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-05 08:26

Blauw

De Schreeuw

Misschien is je voeding niet zwaar genoeg?

Verwijderd

Randaarde wel aangesloten van je voeding ??

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01

paQ

Jozzz schreef op 14 augustus 2004 @ 19:28:
Misschien is je voeding niet zwaar genoeg?
idd

ik had ook eens zoiets...
zomaar uit...
eerst dacht ik wanneer die extra belast werd, maar daarna ging ie ook wel zomaar eens uit.

450W voeding erin gedaan, nooit meer problemen gehad :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

waar kan dit aan liggen.... aaaah!
Helaas meld je niet je volledige hardware-specs (welkom op GoT overigens ;) ) maar ik kan je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid melden dat het je voeding is. Doe er een 350W of meer van goed merk in, en je zal er geen last meer van hebben :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Misschien kan je het met mijn situatie vergelijken: Standaard systeem, ik bedoel geen gekke dingen erin.

AMD XP 2000+
512MB DDR
GF4 TI4100 64MB
1 WD 40GB
1 DVD
1 CD-RW
HEC 300Watt voeding

Deze configuratie had dezelfde symptomen als bij jou. Spellen en 3dMark2001 gaven problemen, 3DMark2003 alleen weer niet :?. Dus een Enermax 350 Watt voeding erin gedaan en alle problemen waren verdwenen.

Ps. Als je gaat kijken voor een andere voeding, let er dan vooral op hoeveel ampère de voeding kan leveren per lijn. Dus een QTEC 450Watt lijkt heel wat, maar mijn Enermax 350Watt is gewoon sterker en stabieler.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:33

momania

iPhone 30! Bam!

adiosb, welkom op GoT :)

Zoals je kan zien aan de reactie zal het voor 90% wel zeker je voeding zijn :)

Anyway heb je een hardware probleem dus en geen probleem met windows zelf en hoort je topic dus ook niet hier in Windows Operating Systems :)

Kijk even in de faq's van Processors, Mobo's & Geheugen hoe je het een en ander kan controleren mbt je hardware om er zeker van te zijn waar het aan kan liggen :)

Kom je er dan nog niet uit kan je in het juiste subforum een nieuw topic openen maar let dan wel even ol waar je topic in het algemeen moet voldoen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
En kijk ook even in de policy van het desbetreffende subforum voor je daar post :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.