Toon posts:

Moederbord kent geen standby meer

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een packard Hell staan van een tante van mij, de pc (mini pc) heeft ineens het volgende probleem.

Wanneer de voeding spanning krijgt dan gaan meteen ook alle ventilatoren van de pc aan, terwijl hij dan gewoon in de suspend mode moet staan. De pc start dan verder ook niet op.
Wanneer je vervolgens op de aan knop drukt gaat hij vervolgens wel gewoon aan. Bij het afsluiten sluit de pc normaal af maar alle fans blijven gewoon draaien. Ook blijft er spanning op alle connectoren staan.

Waarschijnlijk is dit gekomen omdat een fan van de voeding door te veel aan stof stil is komen te staan.

Misschien iemand nog een idee? , ik denk dat het moederbord (MS-6511) gaar is geworden.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Staat in Apparaatbeheer wel ACPI-computer ertussen? Wat voor OS draait je tante?

Staat ACPI ook in het BIOS aan?

Toen waren beige computers heel gewoon.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 19:04:
Ik heb hier een packard Hell staan
[...]
Met dit soort kinderachtige geflame hoeft een topic van ons ook niet...

GoT Huisregels

Verder geef je muv mobonaam totaal geen info, terwijl bij standbyproblemen werkelijk iedere driver op het systeem oorzaak kan zijn. In ieder geval 90% zeker dat het probleem niet ligt aan het feit dat het een Packard Bell is, maar aan de hard en of softwareveranderingen die er 'ineens' op zijn gebeurd...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.