Toon posts:

'Klasse is niet geregistreerd'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dus sinds kort deze vage foutmelding van de Mediaplayer van Win98SE, als ik een zelf gemaakte DivX Rip wil gaan bekijken. Ook diverse andere DivX players stoppen met een of andere vage foutmelding en kunnen dus mijn gemaakte DivX niet weergeven.
Ik heb notabene 3 dagen geleden nog een DivX rip gemaakt en deze doet het dus wel zonder enig probleem.
Ik heb al diverse DivX-jes geprobeert en telkens komt deze foutmelding weer terug. Vandaar dat ik sterk het vermoeden heb dat bij het maken van de DivX iets niet helemaal tof zit. Ik heb het vermoeden dat een of andere Codec niet goed meer funktioneert, de DivX codecs heb ik al opnieuw geinstalleerd maar dat hielp dus niets. Iemand enig idee wat er aan de hand is.

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand ooit die bewuste melding gekregen, want ik begin een beetje 'desperate' te worden. Heb ook nog MP7.0 opnieuw geinstalled, in de hoop dat het opnieuw installeren van de nodige codecs iets zou helpen, maar ook dit gaf geen verschil.
Zijn er soms andere proggys die bij het installeren de nodige codecs meenemen???
Ik moet zeggen ik heb Win98SE er al een jaar op staan dus misschien format c:\ en alles maar opnieuw opbouwen!!!

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Probeer de index eens te fixen met DivFix 1.03

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie NiBoR, ik heb meteen DivFix even geprobeert, maar ik krijg dan de melding 'This is not an AVI'. Dus het probleem zit meer bij het aanmaken van de DivX zelf.
Ik heb inmiddels ook al 3 of 4 kleine DivX-jes gemaakt, zowel met Avi2Mpeg als met FlaskMpeg en allemaal geven het zelfde probleem, dus kennelijk gaat er bij het aanmaken van de DivX iets helemaal fout. Ik heb de DivX, Audio en Video codecs allemaal al een keer opnieuw geinstalled. Ik krijg steeds meer de neiging om even format c:\ te doen en Win98SE opnieuw te installen. Maar er zit dus iets helemaal fout in Windows maar ja wat is dus de grote vraag!!!

GrTnX Corleone.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem lijkt verholpen door een Windows setup over de bestaande Windows te gooien. Kennelijk was toch een codec of DLL van Windows verneukt. Dus wie een dergelijk probleem tegen komt met het maken van DIVX films even een setupje uitvoeren.

GrTnX Corleone