Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug/feat]Plaats onder een ander account

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als je een post tikt (gewoon, niet bij quickreply) staat er boven het veld waarin je je bericht typt:

Plaats onder een ander account (je bent nu ingelogd als Misc.)

IMO is dit een beetje overbodig, omdat kloon-accounts verboden zijn. Is er een reden voor deze regel? Zonee, is het dan geen optie om deze te laten verwijderen? :)

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:31
Het is natuurlijk goed mogelijk dat van een machine verschillende GOTters gebruik maken.
Als je dan vergeet om netjes uit te loggen wordt de andere gebruiker daar op deze manier op geatendeerd.

[ Voor 2% gewijzigd door Vunzz op 14-08-2004 18:13 . Reden: d's en t's enzo :Z ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat dat veel voorkomt? Ik weet niet, daarom vraag ik het. Zoja, kan hier wel n 'klunk' op. :)

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-10 14:31
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 18:04:
Denk je dat dat veel voorkomt?...
Geen idee, maar ik heb er weining last van moet ik zeggen :Z

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Topicstarter
Vunzz schreef op 14 augustus 2004 @ 18:05:
[...]

Geen idee, maar ik heb er weining last van moet ik zeggen :Z
/me Misc. vermoedt dat het aanstootgevend is naar kloonaccounts. Maar die gedachte is mss wel te paranoide. :P

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:41

UTM

Vunzz schreef op 14 augustus 2004 @ 18:02:
Het is natuurlijk goed mogelijk dat van een machine verschillende GOTters gebruik maken.
Aks je dan vergeet om netjes uit te loggen wordt de andere gebruiker daar op deze manier op geatendeert.
^^ eensch is.
Dat is een goede reden om 'Plaats onder een ander account' optie beschikbaar te stellen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar Vunzz z'n uitleg

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.