Togglen met tv/monitor?

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik heb een systeempie inelkaar gezet.
D'r zit een Creative GF3 in en ik gebruik daarvan de tv-out om filmpies op tv te gluren.
Werkt allemaal perfect alleen zit met 1 ietwat ''probleempje''.
Deze kaart heeft kennelijk geen twinview, (clone) dus het is of/of.
Alleen de tv staat zo'n 10mtr verder dus is het erg lastig om terug te switchen als ie eenmaal op tv staat.
Is er ergens iets van een toetsencombinatie in te stellen zodat ik makkelijk kan togglen tussen m'n monitor en de tv?

Verwijderd

Waarom moet je zo omwisselen dan? Kun je niet in je dvd-programma instellen op welke monitor hij het af moet spelen dan?

• ScooBY_DoO
Hmzz.... daar heb ik nog nooit eerder van gehoord..... eens kijken of ik die optie heb.

Verwijderd

Tuurlijk heb je die, als je een goed programma hebt dan kan dat.

• ScooBY_DoO
Ik heb nu classic mediaplayer en bsplayer geinstalleerd staan en daar zie ik het niet in.... ik zal eens power dvd proberen

Verwijderd

Ik zat nog ff te denken.......als je nou 2 monitors heb, mischien kun je wel gewoon het programma naar de andere monitor slepen en dan op play drukken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 18:51:
Ik zat nog ff te denken.......als je nou 2 monitors heb, mischien kun je wel gewoon het programma naar de andere monitor slepen en dan op play drukken.
Dat gaat dus niet
het is namelijk een clone mode waar het ding in draait.

* TERW_DAN gaat overigens graven, er is een link die je ervoor kunt gebruiken, maar weet zo niet welke

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
TVTool

Dit is wel meer als 1x voorbij gekomen hoor :z niet gesearcht?

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 14 augustus 2004 @ 18:59:
het is namelijk een clone mode waar het ding in draait.
Ik dacht dat hij bedoelde dat hij juist geen clone mode had. Als hij in clone mode stond was het ook geen probleem geweest, want dan kun je op je scherm gewoon zien wat je doet i.p.v. naar die tv te zitten te staren.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 19:09 ]

Verwijderd

Ow aha ik snap het al.....het is tv of monitor. Maar hij zegt dat hij geen clone mode heeft. Kan hij dan wel het bureaublad uitbreiden naar die andere monitor?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 10:30
Het zou met Ultramon ook wel moeten kunnen volgens mij, maar ik zie zo even niet waar

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

goed... ik heb ook een GF2 GTS die geen dual monitor of cloned buroblad ondersteund. net als jij moet ik of/of kiezen. ik hoef geen extra programmas te installeren zoals sommigen hier opperen.

je gaat naar nvidia icoon naast klokkie, rechtermuisknop>nview desktopmanager>nview eigenschappen>nview desktopmanager INSCHAKELEN er zijn nu allerlei tabs niet meer grijs meer en je gaat dan naar tabje sneltoetsen en dan weergavemodus dubbelklikken>"naar volgend beeldschermapparaat overschakelen" dubbelklikken. geef nu een sneltoetscombinatie (ik heb gekozen voor CTRL + F12 omdat deze 2 dichtbij elkaar liggen en vrij zijn) en druk daarna op OK OK OK en nog eens OK. druk CTRL en F12 in en je zit op je tv, doe het nog eens en je zit weer op je monitor. je zult tijdens het switchen "ploink" horen

NB: bij mij heeft het altijd gewerkt maar nu niet meer. het zou kunnen dat de allernieuwste driver gaar zijn of ik heb een ander probleem. en overigens gebruik ik zelf nederlandse nvidia. als jij een engelse hebt moet je zelf ff vertalen....

laat ff weten of het gelukt is en welk nvidia drivers jij gebruikt...
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 19:12:
Ow aha ik snap het al.....het is tv of monitor. Maar hij zegt dat hij geen clone mode heeft. Kan hij dan wel het bureaublad uitbreiden naar die andere monitor?
nee

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 23:41 ]

• ScooBY_DoO
Als ik er v/d week weer ff ben laat ik het je ff weten.... iig thnx voor de info, ik ga het zeker proberen.
:)
Pagina: 1