[XP] Setup kan niet lezen van of schrijven naar station C:

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik had wat problemen met het installeren van Win Xp na het booten, ik kreeg een BSOD, hierover lopen inmiddels twee topics zonder enig resultaat voor mij. Maar nu heb ik Win 98se geinstalleerd en ik dacht, ik doe de cd van XP erin en upgrade 98se naar XP, maar toen kreeg ik NA het kopieren van de benodigde bestanden naar mijn harde schijf (station C:) de volgende foutmelding:

"Kan niet lezen van of schrijven naar station C."

Ik vind dit nogal vreemd aangezien hij al wel vorige versies van Windows enz. had geanaliseerd en de setupbestanden al naar mijn harde schijf had gekopieerd.

Ik heb hierover niets kunnen vinden, maar is er iemand die dit probleem bekend voor komt en nog beter, weet hoe ik het kan oplossen!!

Alvast hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Kun je wat meer info over je systeem geven??

Wat voor processor, hoe groot is je HDD, hoeveel Ram zit er in?

Allemaal factoren waar het wellicht iets mee te maken heeft.... (8>

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk kan ik dat..:

- AMD Athlon 64, 3200+
- 512mb PC3200 DDR Ram (2 keer)
- GigaByte K8VT800 Pro
- Q-Tec 550 W
- 20 gieg FAT32 (C:)
- 160 gieg NTFS (D:)
en verder een brander enz..maar dat is niet van belang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

20 GB schijven zijn al een tijdje niet zo heel makkelijk meer leverbaar......

Ik zou er van uitgaan dat deze binnenkort gaat hemelen.
Zet gewoon alles lekker op je 160 schijf ( wellicht wel op meerdere partities, maar dat moet je zelf weten ).

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat heeft het er mee te maken dat ze niet makkelijk leverbaar meer zijn???

en voor de rest functioneerd ie nog prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een bootable cd van Windows xp ??

Knal die cd erin en zeg tijdens de installatie dat je de hd wilt verwijderen en dan weer 1 opnieuw aanmaken c: dus !!

Ga verder met de installatie en het zal echt wel werken !!

Succes.

De configuratie heeft hiermee niets te maken, je kan zelf een 64 bit van windows draaien met je cpu >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ik 64 windows kan draaien..alleen dan kan ik niet op internet komen..dus dat doe ik wel als dat wel tot de mogelijkheden behoord..

maar wat je zegt een bootable cd van win xp, die heb ik uiteraard, als ik die erin doe gaat alles goed totdat ik de partitie kies, dan zeg ik inderdaad dat ie die moet verwijderen (c:) en maak ik hem opnieuw aan, vervolgens zeg ik dat ie moet formateren naar FAT32..alleen dan krijg ik een BSOD..dus gaat dat niet goed..daarom wou ik ook via win 98...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:51

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 17:28:
ik had wat problemen met het installeren van Win Xp na het booten, ik kreeg een BSOD, hierover lopen inmiddels twee topics zonder enig resultaat voor mij.
Het is dan niet de bedoeling om maar een nieuw topic aan te maken.
Je hebt gewoon een probleem met een instabiel systeem en je kan er niet goed een OS op krijgen.

Om nou voor elke poging die je doet een nieuw topic te openen wordt een beetje te gek.

Je kan gewoon in dit topic verder gaan: [rml][ XP Prof SP1] Windows wil niet opstarten & niet installeren![/rml]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.