Beste lui, ben net terug van vakantie, maar op de deurmat ligt een dikke rekening van vodafone.
Ik had mijn gsm in het buitenland uitstaan, mensen hebben mij blijkbaar proberen te bereiken en ingesproken op mijn voicemail wat ik nooit gebruik. Deze stond blijkbaar aan.
Nu krijg ik daarom een rekening voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
Is dit normaal ? Volgens vodafone wel, die ik net heb gebeld.
Het is toch gestoord dat terwijl je gsm uitstaat, je nog een rekening kan krijgen omdat andere mensen jou proberen te bellen ! Los van het feit dat de tegenpartij automatisch voicemail krijgt als je geen bereik hebt.
Ik ben hier echt boos over, als je een telefoontje krijgt vanuit het buitenland dan kan je nog beslissen of je opneemt of niet.
TIP voor anderen: zet je voicemail uit als je naar het buitenland gaat !
Ik had mijn gsm in het buitenland uitstaan, mensen hebben mij blijkbaar proberen te bereiken en ingesproken op mijn voicemail wat ik nooit gebruik. Deze stond blijkbaar aan.
Nu krijg ik daarom een rekening voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
Is dit normaal ? Volgens vodafone wel, die ik net heb gebeld.
Het is toch gestoord dat terwijl je gsm uitstaat, je nog een rekening kan krijgen omdat andere mensen jou proberen te bellen ! Los van het feit dat de tegenpartij automatisch voicemail krijgt als je geen bereik hebt.
Ik ben hier echt boos over, als je een telefoontje krijgt vanuit het buitenland dan kan je nog beslissen of je opneemt of niet.
TIP voor anderen: zet je voicemail uit als je naar het buitenland gaat !