Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Hervulbare spuitbus

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een hervulbare spuitbus, deze schijnen op de markt te zijn. Het gaat hier om een spuitbus die je zelf kunt vullen met lucht en een vloeistof die je ergens op wil spuiten.

Weet iemand waar ik die dingen zou moeten zoeken het enige wat ik via google kon vinden was dit:
URL en zoek daar op airmix. Dit is een hervulbare spuitbus maar alle prijzen staan nog in guldens :?.

Weet iemand dus waar ik zoiets kan halen of is dit misschien wel een standaard product voor een auto dealer (daar ben ik nog niet geweest, binnekort even doen)

• dj_dysaster
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-11 21:34

dj_dysaster

Stoom \o/

Ik heb zo`n ding pas gekregen van mijn oom. Die deed af en toe een autootje. Ik zou dus maar eens bij een grage informeren.

edit: ff de link bekeken maar die van mij doe je in het stopcontact(zit een soort kleine compressor in)

[ Voor 31% gewijzigd door dj_dysaster op 14-08-2004 16:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://www.epa.gov/region09/cross_pr/p2/autofleet/spray.pdf

dat is idd waar ik het over heb maar het ging er dus meer om, waar zijn die dingen te koop... ik ga maandag even bij een autoshop oid kijken of ze ze daar hebben....

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07
Airbrush mischien bruikbaar?

Verwijderd

Topicstarter
Beetje overkill voor wanneer je af en toe wat moet doen he

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:19

Exigence

dnkroz

Ik weet niet of je een compressor in huis hebt? Maar dan zou je gewoon zo'n opzetstuk kunnen kopen. Kost 2 tientjes ofzo, en dan heb je gewoon een spuit met een tankje erop :)

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08 14:55
Ga even naar de modelbouwwinkel (of de wat grotere Intertoys/Toys R us/etc..) - je hebt airbrushkitjes die met een (vervangbare) spuitbus gecomprimeerde lucht werken. Dat lijkt me waar je naar op zoek bent.

Verwijderd

Topicstarter
Exigence schreef op 14 augustus 2004 @ 17:34:
Ik weet niet of je een compressor in huis hebt? Maar dan zou je gewoon zo'n opzetstuk kunnen kopen. Kost 2 tientjes ofzo, en dan heb je gewoon een spuit met een tankje erop :)
simpel doch briljant, ja zon ding heb ik thuis staan :)
Pagina: 1