Toon posts:

Electronische spullen kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey, ik ben een beginnende casemodder :) maar in welke winkel (belgie) kan je ledjes, printplaatjes etc kopen? Hebben jullie namen ofzo, vind hier nergens van die winkels :S
Alvast bedankt, Groovie

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11-2025

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

voor ledjes is

[spam-modus]
www.world-led.com
[/spam-modus]

wel goedkoop, ik weet niet of ze ook in Belgie leveren....

Verwijderd

Die leveren idd ook aan België. Verzendkosten zijn zeker aantrekkelijk voor België (en trouwens ook NL), die zijn nl. 2,-.

Heb overigens geen aandelen World-led.com ofzo en heb ook geen verdere link met deze zaak, maar ik vind het wel een van de beste en klantvriendelijke zaken van NL

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 16:09 ]

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Klopt!

We verschepen over de hele wereld :)
Verzendkosten in NL = 1.75
Verzendkosten naar BE = 2 euro

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• twabi2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
in BE heb je genoeg electronica boeren, kijk vb eens op http://www.goudengids.be
en anders kan je nog bestellen bij conrad, futurlec, farnell, ...

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
er zijn toch wel electronica winkels in elke stad? en die ver kopen dan toch gewoon leds?

Verwijderd

En anders zoeken op Velleman.be. Klik dan in het menu op [company] en dan op [dealers]. Hoef je alleen nog maar Belgie te selecteren, je zip code of woonplaats in te voeren en dan rolt er een aantal dealers uit.

Of kijk op HOD-electronics.nl(onderaan).
Of op Skytronic.be.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 17:26 . Reden: Link werkte niet + links toegevoegd ]

Pagina: 1