Toon posts:

beltone via wap??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Owke ik heb dus gisteren een samsung E800 gehaald met abonnement en ben er erg blij mee.

Nu heb ik viz ineternet een beltoon naar mezelf opgestuurd en dat meot ik dan via wap op gaan halen. Ik snap er alleen vrij weinig van. Als ik het adres uit het smsje bij de wap intyp dan doet ie het niet.

Wie kan me helpen?! :?

Verwijderd

welk abonnement? kun je überhaupt wel wappen?

waarom niet via je datakabel? is gratiz

Verwijderd

Topicstarter
abonnement van orange van 20 euro per mnd en ik neem aan dat ik wel kan wappen ja.... :? Ik heb er helemaal geen verstand van, dus kan er ook weinig over zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
en wat is mijn daktabel en wat kan ik ermee?? jaja ik meot nog veel leren 8)7

Verwijderd

een datakabel is een kabel waar data doorheen gaat :) doorgaans te bevestigen tussen je gsm en je pc. als je hem als niet gratis kreeg kun je hem overal voor een paar euro kopen.

verder moet je dat wappen meestal eerst even instellen, maar daar weet je handleiding meer over dan ik :)

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:02

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:36:
en wat is mijn daktabel en wat kan ik ermee?? jaja ik meot nog veel leren 8)7
Phoehhhhhhh.....

Moest 2 keer lezen voordat ik doorhad wat daar staat. Daarom even naar je profiel gesurft om de leeftijd te bekijken ( door de spelfouten dacht ik van een jaar of 11 ) . Zie ik daar dat je PABO studente ben.......

Zou maar wat meer aandacht aan nederlandse les besteden dan...

|:(

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Topicstarter
jaja dat krijg je ervan als je zo snel mogelijk wilt typen, maar ik weet wel hoe het allemaal MOET (niet meot), dus het komt allemaal goed (zelfs rijmen heb ik onder de knie :P )

Verwijderd

Topicstarter
ik ben naar de orange site gegaan en heb naar de instellingen gekeken, maar de E800 stond er helemaal niet bij, dus waarschijnlijk kan ik dus niet wappen. En ik vond mijn beltoon van Rob en Nico nog zoooo leuk :P

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik niet alles in 1 keer typ, maar zo ben ik nou eenmaal (enorm chaotisch). Ik vind het alleen beetje jammer van het geld (3,90 euro: 1 keer het verkeerde nummer ingetypt en 2 beltonen aangevraagd van rob en nico en van eminem). Iig bedankt en als iemand nog een tip heeft dan hoor ik het wel. (Nu wel foutloos gespeld??)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:43

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

ok, simpel :P

Je kunt 2 dingen doen :

-- De instellingen van de e700 naar je toestel sturen
-- OF handmatig de wap/gprs instellingen in je toestel zetten

de standaard instellingen voor orange:

Settings voor Orange World / GPRS door WHiZZi

Naam set instellingen: Wat jij leuk vindt.

Homepage: verzin ook iets leuks

Proxy's: Inschakelen

Primaire Proxy: 10.250.255.188 poort 5080

Secundaire Proxy: 010.250.255.188 poort 9201

Gegevensdrager: GPRS
Instellingen Gegevensdrager

GPRS-Toegangpunt: wap

Verificatietype: Normaal

Login-type: Automatisch

Gebruikersnaam: 0628000000

Wachtwoord: PASSWORD

bel wel ff de Orange Klantenservice (1200 vanaf je mobiele Orange toestel) om Orange world te activeren :)

Verwijderd

Topicstarter
waarom moet ik orange world hebben? Ik geloof dat ik daar bewust nee tegen heb gezegd toen ik mijn abonnement kreeg, maar weet nu ook neit meer precioes wat het inhoudt. Kan het ook zonder orange world??

In ieder geval heel erg bedankt _/-\o_ , hier heb ik meer aan dan de opmerking dat ik spelfouten maak ;)

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 16:49:
waarom moet ik orange world hebben? Ik geloof dat ik daar bewust nee tegen heb gezegd toen ik mijn abonnement kreeg, maar weet nu ook neit meer precioes wat het inhoudt. Kan het ook zonder orange world??

In ieder geval heel erg bedankt _/-\o_ , hier heb ik meer aan dan de opmerking dat ik spelfouten maak ;)
je hebt Orange World nodig om te kunnen gprs-en voorzover ik de Orange site begrijp (werk zelf bij Telfort :P )

Verwijderd

Topicstarter
Ach so, ik snap m, maar dan doe ik het maar niet, want dat kost me 6 euro per maand staat er en dat zie ik niet zo zitten.

Weet je toevallig ook een site waar ik rongtones kan downloaden zonder dat het 6 euro per mnd kost :*) Danku!

Verwijderd

Topicstarter
ringtones met een i!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 17:07:
Ach so, ik snap m, maar dan doe ik het maar niet, want dat kost me 6 euro per maand staat er en dat zie ik niet zo zitten.

Weet je toevallig ook een site waar ik rongtones kan downloaden zonder dat het 6 euro per mnd kost :*) Danku!
eehm dan moet je ze met een datakabel op je telefoon zetten, of via Bluetooth (als je toestel dat heeft) door iemand naar je tel laten sturen.

Maar je zult over wap of gprs moeten beschikken om vanaf internet ringtones te ontvangen, t is namelijk dataverkeer.

je kunt je eigen berichten trouwens editten met de meest linkerknop boven je bericht, hoef je niet 2 kleine berichten achter elkaar te zetten, en kun je je spelfouten er uit halen :P

[ Voor 25% gewijzigd door _Mystikal_ op 14-08-2004 17:11 ]

Pagina: 1