MSI K7T Turbo-Bios flashen.

Pagina: 1
Acties:

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 10:38
Ik heb zojuist het programma Sisoft Sandra gedraaid, bij

CPU&BIOS information -System bios

Staat bij performance tips

tip207: A SMBIOS/DMI 2.3 or later compliant BIOS is recommended. Check for bios upgrade.

Tip 22 gaat over dat de BIOS flashable is en dat ik moet checken voor upgrades voor betere performance, ik ga hierheen > http://www.msi.com.tw/html/support/bios/note/award.htm

Maar de laatste versie (die voor K7T Turbo is, niet Turbo 2) is 3.6, ik heb gecheckt tijdens het booten , maar mijn versie is 3.6. Dus BIOS flashen gaat niet door after all?

Toch raar, kan me die hele procedure helemaal niet herinneren van het flashen van BIOS, maar ja..de versie is toch echt 3.6 :S

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 14-08-2004 14:56 ]

Verwijderd

Er staat als tip 'check for bios update'. Er staat niet dat er een nieuwere BIOS bestaat ;)

• matthijsln
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-07 16:33
Ik heb (nog) hetzelfde moederbord (wel zelf geflashed naar 3.6) en bij mij staat die "tip" ook, maar lig jij er wakker van dat het BIOS niet SMBIOS/DMI 2.3 compliant is? Ik niet hoor, volgens mij maakt het niets uit. Sandra geeft aan SMBIOS/DMI 2.20, niet zo veel verschil toch?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat zegt sisoft sandra altijd als je bios xx maanden oud is. Staat verder los van het feit of er uberhaupt een nieuwe bios beschikbaar is.... Ik vind die meldingen sowieso wat verwarrend, want een nieuwe bios is niet per definitie altijd beter. Als alles goed draait kun je het beter zo laten.