Toon posts:

Probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HeeyZz Mede-tweakers ik zit met een probleem..

Ik heb al 2 avonden achter elkaar last van een kapotte fan van mijn videokaart. M'n beeld freezed en het moederbord zorgt voor een alarm .. als ik vervolgens de videokaart eruit haal en weer erin zet doet alles gewoon weer.. maar de volgende avond precies hetzelfde?

Weet iemand wat dit kan zijn?

Specs:

Club3d Radeon 9700 Pro
Gigabyte Mobo ( weet nie precies welke )

In mijn kamertje is het best warm, maar dit moet toch geen belemmering zijn dacht ik zo..

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
vervang de fan?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Kijk of het fannetje wel draait? en anders vervang je hem ? ;)

Verwijderd

Gezien je fan kapot is word de videokaart dus gewoon te warm, die dingen hebben actieve koeling nodig tegenwoordig ;)

Zit er niet te veel vuil in de fan ofzo, misschien even goed schoonmaken?

• BlackLion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
niet met water schoonmaken he ;)

grapje, maar zorg dat je een ander koelertje er op maakt.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Verzin volgende keer eerst eens een fatsoenlijke topictitle want iedereen heeft hier wel een 'probleempje'.

En doe ook wat meer onderzoek, als je al geen eens de moeite neemt te achterhalen welk moederbord je precies hebt kun je natuurlijk ook niet veel moeite van anderen verwachten 8)7

Vervang de fan als deze kapot is, lijkt me verder wel duidelijk. Gaat 't echt allemaal fout, open dan maar weer een nieuw topic maar neem dan wel wat regels in acht :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.