[xp sp2] SP2 geeft BSOD

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
SP2 geinstalleerd en nu krijg ik alleen maar blauwe schermen na het opstarten van windows. Iemand anders hier ook last van?

Gelukkig kan van SP2 makkelijk terug naar de vorige versie gegaan worden.
Ik heb vooraf de installatiebestanden met MD5 gecontroleerd, dus weet zeker dat ik wel de goede had.

Iemand anders hier ook last van?

Zo moet nou duidelijk zijn waarom ik het topic open. Ben dus op zoek of anderen hier ook last van hebben.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
format c: gedaan en geherinstalleerd :?

en nee ik heb er geen last van, maar goed ik heb ook geen vage drivers op mijn pc staan of andere 3rd party rommel

[ Voor 61% gewijzigd door Zwelgje op 14-08-2004 14:46 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

wat voor blauwe schermen? Wat is de exacte tekst? Gebeurt het ook in safe mode? Wat doe je precies als het blauwe scherm zich voordoet?

• Hax0r3d427
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 13:14
Ik had ook last met SP2 en mijn PCTV Pinnacle card.
Na instalatie kon ik geen TV meer kijken. Beeld bevroor na 5 min. Alles gedaan. Kwam later op google dat het aan DirectX9c lag. Jammer dat ik mijn win restore uitgezet had en dat DirectX9c niet uninstaleerbaar is. Was wel een tool tegengekome die dat wel zou moeteh doen maar site was off :///
Heb ik dat weer. Alles tegelijk. Maar ach zo heb ik weer eens een clean install na 5 weken :P

http://hax0r4d.serveuser.com/Support/Image/png.aspx.png

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Ik geef je weinig kans dat dit topic deze keer wel open blijft. Je geeft gewoon te weinig info :?
Er staat niet eens bij wat voor systeem je hebt; hoe kunnen wij nou weten waar het eventueel aan kan liggen?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

dyna18 schreef op 14 augustus 2004 @ 14:42:
SP2 geinstalleerd en nu krijg ik alleen maar blauwe schermen na het opstarten van windows. Iemand anders hier ook last van?
Ik was in mijn vorige slotje heel duidelijk hoor? Dit op deze manier posten heeft helemaal geen zin, elke PC en elke configurtie is anders.

Nogmaals - er is een heel groot ervaringen topic, daar mag je je ervaring neerzetten, maar zolang er geen concreet probleem is wat je ook wilt oplossen gaan we er geen topic voor starten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.