Ik ben in het bezit van een joystick, zonder 3d (dat wil zeggen ik kan de knuppel niet draaien zeg maar, voor evt. voetenstuur).
Nu heb ik ook via de usb aangesloten racestuur, een Logitech wingman formula GP.
Ik was van plan om de pedalen als voetenstuur in te zetten, maar wat ik ook doe ik krijg het half maar voor elkaar. Enig wat ik tot nu toe heb bereikd is dat ik het rechter pedaal indruk wel naar recht gaat (tijdens het taxieën) maar door blijft gaan terwijl ik niet herhalen heb gezet en bij pedal release heb ingesteld dat ie weer terug naar neutraal moet gaan. Als ik het andere pedaal indruk ga ik naar spot vieuw of tower vieuw?
Wat heb ik geprobeerd:
Via de Wingman profiler software proberen in te stellen
De assen opnieuw toegezecht
Wat lopen kloten in de assigtments.
Is dit überhaupt mogelijk?
Nu heb ik ook via de usb aangesloten racestuur, een Logitech wingman formula GP.
Ik was van plan om de pedalen als voetenstuur in te zetten, maar wat ik ook doe ik krijg het half maar voor elkaar. Enig wat ik tot nu toe heb bereikd is dat ik het rechter pedaal indruk wel naar recht gaat (tijdens het taxieën) maar door blijft gaan terwijl ik niet herhalen heb gezet en bij pedal release heb ingesteld dat ie weer terug naar neutraal moet gaan. Als ik het andere pedaal indruk ga ik naar spot vieuw of tower vieuw?
Wat heb ik geprobeerd:
Via de Wingman profiler software proberen in te stellen
De assen opnieuw toegezecht
Wat lopen kloten in de assigtments.
Is dit überhaupt mogelijk?
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+