Als ik me wil aanmelden bij de TS (2003) word ik gelijk weer afgemeld. Ik heb Norton Corporate Edition 7.51 als laatste geinstalleerd en ge-updated. Was aan het virusscannen, hij vond ook nog wat... Was op een client ingelogd en lokaal had hij wat updates geinstalleerd en zeurde dat hij overnieuw wou opstarten. Dus eventjes de virusscanner uit laten razen en opnieuw starten maar. Maar toen ik dus niet meer inloggen. Dacht dat het aan de updates lag, dus een andere client afgemeld en die kon dus ook niet meer inloggen. Dacht ik (ik moet volgens mij niet denken....) dan zal Norton de boel wel overnieuw op willen starten, dus doe ik dat maar. Grootste fout die ik had kunnen maken!
Nu zit ik dus met een groot probleem, omdat het bedrijf draait op deze TS (verschillende kassaprogs e.d.). Lokaal inloggen wil ook niet, ook niet in veilige modus....
Ik hoefde alleen maar die Enterprise Edition te installen en up te daten. Ik ben geen netwerk-expert.. Dus dit gaat mijn petje zwaar te boven. Maar ik denk aan een nieuwe install en dan de backups terugzetten. (nieuwe install doe ik niet, simpelweg omdat ik niet weet wat er allemaal precies draait!)
Heeft er iemand nog een idee om er weer in te kunnen komen?
ps. die virussen waren 2 download.trojans ... Wat en hoe precies weet ik niet meer, helaas.
Nu zit ik dus met een groot probleem, omdat het bedrijf draait op deze TS (verschillende kassaprogs e.d.). Lokaal inloggen wil ook niet, ook niet in veilige modus....
Ik hoefde alleen maar die Enterprise Edition te installen en up te daten. Ik ben geen netwerk-expert.. Dus dit gaat mijn petje zwaar te boven. Maar ik denk aan een nieuwe install en dan de backups terugzetten. (nieuwe install doe ik niet, simpelweg omdat ik niet weet wat er allemaal precies draait!)
Heeft er iemand nog een idee om er weer in te kunnen komen?
ps. die virussen waren 2 download.trojans ... Wat en hoe precies weet ik niet meer, helaas.
[ Voor 0% gewijzigd door lucaspr op 14-08-2004 13:44 . Reden: mag de topictitel dus niet meer aanpassen? Moest eigenlijk nog gelijk weer afgemeld achter... ]
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-