Toon posts:

beeldscherm problemen kom er niet uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nec multisync 6fg [21inc]
asl ik hem aan zet met pc dan bibberd hij in het begin nu hoorde ik dat dat normaal was want somige beeldschermen moeten warm worden.
tot vorige week deet hij het goed en nu trekt onder en boven het beeld samen
ik heb al gekeken naar soort gelijken problemen maar kwam er nog niet uit

wie weet wat kan ik er aan doen ?
mvg nick

Verwijderd

Lastig zonder verdere uitleg, het kan in de aansturing van je videokaart liggen, instelingen van je videokaart en heel goed mogelijk in dit geval, een defect in je monitor.
Vertel eens, wat heb je zelf al gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
video kaart lijkt me sterk al op 2 pc geprobeerd ik heb alleschakelaars op de monitor al geprobeerd degauss en voor de rest weet ik het ff niet meer
hz instellingen al aan gerommeld resolutie ook maar dat wou allemaal niks helpen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 15:07 ]

Verwijderd

maar heb je de monitor al eens op een andere PC gezet? wat was het resultaat?

Lees anders dit eens.

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 15:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
had ik er bij gezet d8 ik 2 pc geprobeerd meer kan ik er ff niet bij halen en het was het zelfde resultaat dus ligt het vrij wel zeker bij de monitor ook heb ik geprobeerd in een ruimte met weinig apperaten maar geen succes

Verwijderd

ok, nu begrijp ik dat je de monitor op 2 verschillende pc hebt geprobeerd. Ik was van mening dat je de videokaart in een andere pc had gestopt (mss interpunctie gebruiken)

duidelijk is dus je monitor defect/ontregeld.

Zoek eens op google en kijk of jouw monitor mss dezelfde defecten vertonen als andere monitoren.

Ik ben bang dat je monitor defect is, maar ik wil op voorhand niet uitsluiten dat je monitor wellicht ontregeld is.

Bied hem aan ter reparatie/afregelen..

succes!

Verwijderd

Topicstarter
oke zal eens een monteurtje bellen kijken hoeveel het ongeveer zou gaan kosten en wat het probleem is iedergeval bedankt voor de hulp

Verwijderd

Het probleem is waarschijnlijk een regelaartje die ervoor zorgt dat het "kleurenkanon" niet goed wordt afgebogen naar de boven- en onderkant. Voor gewone televisies kan dit redelijk goedkoop worden opgelost; ik heb alleen geen idee hoeveel dit voor een monitor kan worden.
Pagina: 1