I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Net van de week zelf besteld.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
je zou ( als het in de buurt ergens is ) een apple store naar binnen kunnen lopen .. wordt toch moeilijk een accesiore te vinden voor een i-pod als je het niet van apple wilt hebben .. heb je iets tegen de originele i-pod hoesjes ofzo ??
Wat dacht je van de prijs?Maku schreef op 14 augustus 2004 @ 13:42:
mijn god maakt belkin nu ook al tasjes voor apple's![]()
heb je iets tegen de originele i-pod hoesjes ofzo ??
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
http://store.apple.com/Ap...lyl1Sa9yhnpxHE/1.3.0.6.10

Hoort dit topic niet thuis in de Apple Talk??
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 14:05 ]
Ik wist niet dat Belkin zoveel accesoires had voor de Ipod. Ik heb zelf eens zitten zoeken op hun website (thx vr de tip Microkid): Het "Neopreen sporttasje voor iPod™ met trekkoord" lijkt me wel een goede oplossing. Maar ik heb die nieuwe Ipod (40 Gb) (om ook op de vraag van rknelissen te antwoorden), en op de afbeelding op de site van Belkin staat een oude.
Is het scroll wheel wel nog goed te gebruiken met zo'n tasje?
Een Apple Store is er niet in de buurt. Ik zei dat het niet van Apple MOET zijn (mag wel). Dus ik heb zeker niets tegen Apple (buiten misschien de prijs een beetje). Probleem is dat ze gewoon niets hebben voor rond de nek.je zou ( als het in de buurt ergens is ) een apple store naar binnen kunnen lopen .. wordt toch moeilijk een accesiore te vinden voor een i-pod als je het niet van apple wilt hebben .. heb je iets tegen de originele i-pod hoesjes ofzo
[ Voor 37% gewijzigd door DriesA op 14-08-2004 14:25 ]
I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Apple maakt geen hoesjes voor de iPod, dat is allemaal 3rd party.Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 14:03:
Ik weet niet of je een Ipod mini hebt, maar daarvoor heeft apple een Iskin gemaakt die je om je nek kunt dragen.
http://store.apple.com/Ap...lyl1Sa9yhnpxHE/1.3.0.6.10
[afbeelding]
Hoort dit topic niet thuis in de Apple Talk??
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik zou mijn iPod nooit om mijn nek willen hangen, veel te zichtbaar.
En mijn telefoon hangt er al, maar die is verzekerd
Alleen bij skaten heb ik iPod aan mijn broek in z'n iSkin, en dat is niet vervelend. Maar verder zit hij altijd in mijn tas.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Heb je een 'echte' Ipod? Of de mini-versie? Want ik geloof dat je met zo'n iSkin je iPod ook rond je nek kan hangen, nietwaar?Canaria schreef op 14 augustus 2004 @ 19:22:
Ik zou mijn iPod nooit om mijn nek willen hangen, veel te zichtbaar.
En mijn telefoon hangt er al, maar die is verzekerd.
Alleen bij skaten heb ik iPod aan mijn broek in z'n iSkin, en dat is niet vervelend. Maar verder zit hij altijd in mijn tas.
Het blijft lastig...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
De iSkin heeft inderdaad een 'lusje' aan de linkerbovenzijkant waaraan je hem om je nek zou kunnen hangen. Ik zou het persoonlijk niet zo vreselijk praktisch vinden (bovendien lijkt hij mij wat zwaar om op je borst te hebben hangen, toch?), maar goed, wat jij wil.Dries_Aendekerk schreef op 14 augustus 2004 @ 19:25:
[...]
Heb je een 'echte' Ipod? Of de mini-versie? Want ik geloof dat je met zo'n iSkin je iPod ook rond je nek kan hangen, nietwaar?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik ben het volledig met je eens, ik schuif m'n normale iPod nu gewoon in mijn kontzak en leg hem naast me als ik ga zitten. Zo rond je nek... tis net een koeienbel, gezien ik nogal vaak ren om ergens te komen en om geen bussen / treinen te missen is zo'n zwaar geval dat rond je nek kleppert absoluut niet handig.Tarin schreef op 14 augustus 2004 @ 20:01:
[...]
De iSkin heeft inderdaad een 'lusje' aan de linkerbovenzijkant waaraan je hem om je nek zou kunnen hangen. Ik zou het persoonlijk niet zo vreselijk praktisch vinden (bovendien lijkt hij mij wat zwaar om op je borst te hebben hangen, toch?), maar goed, wat jij wil.
Misschien dat een iPod mini minder in gewicht is en daarom meer in aanmerking komt... mij niet gezien iig.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Hey dat is inderdaad een mooi hoesje, is deze geschikt voor de 4G iPod met clickwheel?Microkid schreef op 14 augustus 2004 @ 13:29:
Wellicht niet rond de nek, maar wel een doorzichtig hoesje voor lammetak: http://www.ictsale.com/?p...4EAAPL_21_1&cat=iPodGroep
[afbeelding]
Net van de week zelf besteld.
Op de belkin site staat het voglende:
Maar er staat inderdaad een 3G bij afgebeeld. Zou jij duidelijkheid kunnen geven?• Transparant, lichtgewicht en sterk pvc-scherm waardoor uw iPod-scherm en bedieningspaneel zichtbaar en toegankelijk blijven
[edit] Nou wat verder gelezen op de Belkin site en er staat ook een iPod-compatibiliteitsoverzicht . Als ik hier de generatie 4 aanklik staat dit hoesje inderdaad nog in het overzicht. Maar het is me nog steeds niet helemaal duidelijk dat ie dan voor zowel de 3G en $G geschikt is. Is de gehele voorkant dan voorzien van dat PVC-scherm? Kun je hem hier doorheen dan nog bedienen?
[ Voor 25% gewijzigd door DyStiC op 16-08-2004 10:12 ]
Verwijderd
Als je de standaard witte oordoppen gebruikt, weet iedereen toch al dat je een ipod hebtVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 07:11:
Ik wil sowieso al niet dat mensen in de trein e.d. weten dat ik een iPod heb. Het laatste wat ik dan ook doe is hem om mijn nek hangen
Verwijderd
Idd. Maar mijn hoofd is asymmetrisch en het rechter dopje valt er steeds uit. Dus de standaard dopjes zijn voor mij toch al geen optieVerwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 10:09:
[...]
Als je de standaard witte oordoppen gebruikt, weet iedereen toch al dat je een ipod hebt
Ze zouden deze maand wel beschikbaar zijn (vraag is natuurlijk: Wanneer in de Benelux?).
Dus iSkin is momenteel geen optie.
Het Neopreen sporttasje voor iPod™ met trekkoord is wel een mogelijkheid. Maar ik vind dat op de website niet duidelijk genoeg vermeld staat dat deze ook geschikt is voor de nieuwste iPod. Bij andere producten staat "Volledig compatibel met de nieuwe iPod." maar niet bij dit sporttasje. Ook op de foto staat de oude iPod.
Microkid, jij hebt dat sporttasje besteld. Heb jij de nieuwe iPod?
Jullie hebben misschien wel gelijk. Zo'n iPod is wat zwaar voor rond de nek. Ik beken: de iPod is die van mijn ma, en die wou dus het koe-bel-systeem en geen riemclip.
Verwijderd
Bij de iPod kreeg ik een standaard hoesje, met zo'n grote zwarte knijper achterop. Daarin zit een gleuf. Haal een koord met musketon-haak van een willekeurige digitale camera en je bent klaar !
Ik heb het zelf ook zo en vind het prima werken.

Verwijderd
Ook al zijn er betere, een iPod heeft gewoon klasse en stijl!!!
Je zou het Gucci-tasje moeten kopen whaha. Dan is het hoesje bijna net zo duur asl de iPod zelf...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 14:15 ]
puur de kwaliteit en het gemak.
Verwijderd
ik wil eingelijk ook zoiets met een klip...
NIET VAN RUBBER (want een kwaliteitsding kan gewoon niet samen me zo een lelijk gekleurd rubbertje vind ik)
ik hoef geen koordje of iets dergelijks
en zwart staat niet..want ik vind hem zo mooi wit
waar kan je die halen??!!!!!!Je zou het Gucci-tasje moeten kopen whaha. Dan is het hoesje bijna net zo duur asl de iPod zelf...
ik wil hem!!!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 16:02 ]
http://store.apple.com/1-...productLearnMore=M9445G/A

[ Voor 31% gewijzigd door Ma_rK op 20-08-2004 16:26 ]
Nope, alleen sfeervol zwart ben ik bang...Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:01:
unsound hadden ze dat tasje ook in het wit???
NIET VAN RUBBER (want een kwaliteitsding kan gewoon niet samen me zo een lelijk gekleurd rubbertje vind ik)

En ze zijn niet van rubber hoor, misschien lijkt dat op de foto zo... maar ze zijn gewoon van katoen & nylon gemaakt.
http://www.gucci.com/prod...gf_125848_F06KR_9791.htmlVerwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 16:01:
unsound hadden ze dat tasje ook in het wit???
ik hoef geen koordje of iets dergelijks
en zwart staat niet..want ik vind hem zo mooi wit
[...]
waar kan je die halen??!!!!!!
ik wil hem!!!
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
maar blijkt lelijk geruit te zijn
had me er zo op verheugd
en die is al 10 jaar dood... dat zegt genoeg.

Dat is van Apple zelf. Is trouwens alleen voor de iPod Mini.Ma_rK schreef op 20 augustus 2004 @ 16:21:
Ik heb een collega van mij zien lopen met een band die je om je arm doet en waar je de iPd in vast klikt. Deze band is dan voornamelijk gemaakt voor het hardlopen. Als hij een keer op zijn plekkie zit zal ik eens vragen waar het ding vandaan komt.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
maar ik heb geen mini, maar hij zit wel stevig vast he...want hij ziet niet egt stevig uit op dat plaatje
As promised, we are writing to notify you that the new iSkin eVo2 protector for the click-wheel iPod is now available for pre-order at iSkin.com. The exciting new eVo2 has all the great features iSkin is known for such as: a beveled top to allow for devices like the iTrip to plug in directly, an integrated docking port cover, all-round surface protection, an ultra-clear screen protector, an improved removable rotary belt clip and more.
The iSkin eVo2 is available for the 20GB and the 40GB iPod, so be sure to select the correct size when ordering.
Visit http://www.iskin.com/evo2.html to find out more about the new iSkin eVo2.
PLEASE NOTE:
All pre-orders will begin shipping August 31,2004. All orders will be shipped in the order they were received. Your credit card will be billed at the time of purchase.
Thank you very much for choosing iSkin!
Verwijderd
en je kunt je accesoires gewoon blijven gebruiken (zoals riemclip) en dat kan met de iskin moeilijk. www.voorjegemac.nl
Binnenkort? Wanneer? Deze maand? Dit jaar?sleevz zijn veel mooier en die komen binnekort ook gewoon voor de 4G!!
Hoe bedoel je? Op de website van iSkin vind ik: "Plug-in your favorite top mounting iPod accessory without having to remove the iSkin first. Use devices like the iTrip or the Belkin’s voice recorders and others.". Dus de accesoires kun je toch gewoon verder gebruiken?en je kunt je accesoires gewoon blijven gebruiken (zoals riemclip) en dat kan met de iskin moeilijk. www.voorjegemac.nl
En een riemclip krijg je erbij: "The iSkin eVo2 comes with an improved RevoClip that’s more durable and allows you to rotate your iPod horizontally or vertically when clipped to your belt. It has a sleek design and is low profile. Best of all, it can be completly removed if desired.
Verwijderd