Toon posts:

Topline Amicus 3200S start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Na 4 jaar lang perfect te hebben gewerkt met de Topline Amicus 3200S begon deze afgelopen week kuren te vertonen. Na hem ‘s avonds afgesloten te hebben startte hij 2 dagen erna niet meer op. Alleen de eerste paar regels van het opstarten verschijnen, ook als ik Ctrl-Alt-S intoets blijft hij hangen op de mededeling : Entering Configuration Utility. Helaas gebeurt erna niets meer. Ook werkt de rode meegeleverde Notebook Restore Disk niet, of een zelfgemaakt Windows opstartdiskette. Ik heb een foto bijgevoegd van het scherm dat opstart en wat blijft hangen. Heeft iemand, naar aanleiding van de gegevens, misschien een idée welk onderdeel er kapot zou kunnen zijn of welke software ontbreekt.
Ik had hier via de search al iets gelezen over een autoflash diskette...Hoe werkt dat, en werkt dat wel bij mij als hij een Win opstartdiskette ook al niet herkent?
Alvast bedankt voor de reacties

Afbeeldingslocatie: http://djtoebosch.energetix.nl/Pics/screen%20topline%20amicus.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag ook een andere harde schijf gebruikt...dat maakte ook niets uit...geheugen ook vervangen...ook geen resultaat.....batterijtje moederbord eruit gehaald...ook geen resultaat....
Wat zou dit kunnen zijn?

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:22

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Booten zonder flop en hd wordt moeilijk denk ik he? Ik neem aan dat het over een laptop gaat...

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Prutz0r schreef op 15 augustus 2004 @ 10:14:
Booten zonder flop en hd wordt moeilijk denk ik he? Ik neem aan dat het over een laptop gaat...
Ja, sorry, het gaat inderdaad om een laptop. De Topline Amicus 3200S. En ik heb de hd alleen vervangen door een andere om te kijken of die misschien kapot was, net als het vervangen van het geheugen. Maar dat hielp niets.
Als ik hem aanzet gaat 1 keer het lampje van de floppy driver branden en vervolgens blijft hij hangen op het scherm(zie eerste foto)
Ook heb ik gezocht op de site van Topline, maar daar vind ik enkel Audio, Video en Other Drivers. Topline bestaat blijkbaar niet meer en is overgegaan in Tulip.
Ook heb ik inmiddels een mail met dezelfde vraag naar de support afdeling gestuurd...Hopelijk komt daar iets uit...

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, niet de support gekregen die ik had verwacht...Het standaard antwoord : Breng hem maar ter reparatie...niet eens aangeven wat het zou kunnen zijn...Helaas, maar het was te verwachten..

Hier misschien nog mensen die ideeen hebben?
-harde schijf is in orde
-geheugen is in orde

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen idee. Dit is geen Overige Hardware, maar een laptop. Graag deze vraag stellen (conform de policy aldaar) in het Complete Systemen en LAPTOPS subfourm :o

Allicht dat daarom hier niet zoveel reacties kwamen :z

[ Voor 16% gewijzigd door dion_b op 17-08-2004 16:01 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.