Athome verbinding valt weg.

Pagina: 1
Acties:

• bluesbrother
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01-2025

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Ik heb al gezocht op verschillende forums. (fora?)
TroublesAtHome enz.
Schone install van Windows XP.
Ik gebruik KAzaalIte en Torrentstorm.
Com 21 modem, geen draadloos alleen UTP bekabeling.
Gebeurd vaak s'nachts als ik aan het downloaden ben.
Terwijl ik niet eens een screensaver actief heb. (doe de monitor uit)
Ook geen energie besparings instellingen e.d.

Als ik een tijdje online ben. Dan valt de verbinding vaak weg.

Ik heb dan nog wel mijn ipadres maar dns achtervoegsel (tilbu1.nb.home.nl) valt weg en mijn verbinding ook. Als ik herstart heb ik weer internet
Ik snap dit niet. Ik ben altijd wel wat aan het downloaden maar daar mag het toch niet aan liggen?
De reden dat ik het hier vraag is omdat ik van de helpdesk ook niet wijzer word.

groeten
bluesbrother 8)

Wil je je pizza in 4 of 8 stukken? .......Doe maar in 4, 8 krijg ik niet op.

Verwijderd

Heb ik ook gehad, dit komt door de hele omschakeling naar de nieuwe Motorola modems, hoewel ze dit nooit zullen toegeven
Je moet gewoon elke keer als je verbinding wegvalt bellen naar de helpdesk, ff een case nummer vragen zodat je dat nummer kan geven aan de desbetreffende medewerker zo ziet die meteen wat er aan de hand is

Bij mij duurde het een week voordat ik eindelijk een nieuwe modem losgepeuterd kreeg, maar na deze te instaleren en activeren waren al mijn problemen verdwenen en had ik een hogere upload :9

suk6

Verwijderd

Maar heb je nu al gecontroleerd of het aan de verbinding of pc ligt?
Ik bedoel, als de verbinding bij @home wegvalt, letterlijk wegvalt, dan ben je dus niet meer verbonden met het @home netwerk en is dit gewoon te zien op het modem...

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Nee het modem doet het gewoon.
ALs ik herstart is het probleem verholpen.
Dus ik denk dat Hardsoul wel gelijk heeft.
Ik ga op de pitbull-zeurstand en bij athome zo'n modem regelen.
Van daaruit verder. Thanx. Bluesbrother is happy. 8)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Heb ik ook last van gehad, 2 weken lang ofzo. Verbinding viel op de raarste momenten gewoon uit. Na booten deed ie het weer, 'k heb er nu geen last meer van :)

op T@H hadden er ook veel mensen last van had ik gelezen :/, maar 't blijkt dus vanzelf 'over' te gaan ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Heb net athome gebeld en die zeiden dat het aan verschillende zaken kon liggen.
Of het aan het modem ligt hangt af van het netwerk (plaats) waar je woont.
Dat mijn dns achtervoegsel wegvalt vond hij het vreemd.
Als de verbinding wegvalt moet ik weer bellen en is hij benieuwd hoe het met de lease van mijn op adres is. enfin ik heb een case nummer en ga nu bellen als er wat is.
IK WIL OOK EEN NIEUW MODEM. Al was het al vanwege het stof.

arivideci 8) })

Verwijderd

Vanmorgen was de verbinding hier (Landgraaf) ook weg, op de Com21 modem knipperde het 2e ledje van links, de network-led. Heb gebeld, kreeg via een computer-voice te horen dat er problemen in de regio waren. Heb gewacht tot een uur of 1 en nu is het weer goed, al ligt hij er soms weer even uit aan het modem te zien.

Geen idee wat er aan de hand is.

• Fern
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01 15:35
Had ik dus gisteravond weer eens dat ie gewoon geen verbinding meer had(2e pc ook niet )terwijl de leds op het modem(com21) gewoon groen branden.
heb dit nu al meerdere keren gehad :(

PowerStation

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 00:34

maontje

better off Playing

heb dit ook gehad bleek iemand mijn cpnummer te hebben gejat.

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-02 08:40

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

van de week gehad hier in Deventer dat er "gewoon" een kabel gebroken was in de wijkkast... jaja. tuurlijk... lekker teringbende. En maar niet denken dat je een schadeclaim in kunt dienen voor de vreselijke hoeveelheid telefoontikken en de mentale schade die je op loopt doordat ze steeds maar zeggen dat het aan jezelf ligt... grrrr, fokking lui... na de derde keer gruwelijk boos geworden en eindelijk tweedelijns gekregen, voila, drie minuten later afgesproken dat de monteur de volgende ochtend kwam kijken en toen deed alles het weer.

Oh, en dit is pas mijn tweede klant deze maand waarbij het zo gaat.. alleen heel lang precies netjes en dom ja en amen lullen op wat ze zeggen.. de vragen die ze stellen kun je toch gewoon beantwoorden zonder dat je uitvoert wat ze zeggen.. lalala, en weer een half uur later krij je pas een tweedelijns die überhaupt een beetje verstand heeft. Ik stel voor dat iemand die daar werkt eens even hier heel stiekum mij het rechtstreekse nummer van zinvolle helpdeskpersonen mailt :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• maontje

maontje

better off Playing

hufkes schreef op 15 augustus 2004 @ 19:52:
van de week gehad hier in Deventer dat er "gewoon" een kabel gebroken was in de wijkkast... jaja. tuurlijk... lekker teringbende. En maar niet denken dat je een schadeclaim in kunt dienen voor de vreselijke hoeveelheid telefoontikken en de mentale schade die je op loopt doordat ze steeds maar zeggen dat het aan jezelf ligt... grrrr, fokking lui... na de derde keer gruwelijk boos geworden en eindelijk tweedelijns gekregen, voila, drie minuten later afgesproken dat de monteur de volgende ochtend kwam kijken en toen deed alles het weer.

Oh, en dit is pas mijn tweede klant deze maand waarbij het zo gaat.. alleen heel lang precies netjes en dom ja en amen lullen op wat ze zeggen.. de vragen die ze stellen kun je toch gewoon beantwoorden zonder dat je uitvoert wat ze zeggen.. lalala, en weer een half uur later krij je pas een tweedelijns die überhaupt een beetje verstand heeft. Ik stel voor dat iemand die daar werkt eens even hier heel stiekum mij het rechtstreekse nummer van zinvolle helpdeskpersonen mailt :)
Hihi

Ik heb die nummers van de technische dienst wel. (heb ruim 3 jaar voor @home gewerkt :( ) Zijn wat nummers in A'dam,
Maar zodra je die als klant gaat bellen geven zullen ze je toch niet te woord staan tenzij je die mensen persoonlijk kent...

[ Voor 3% gewijzigd door maontje op 15-08-2004 20:02 ]

• hufkes

hufkes

maontje schreef op 15 augustus 2004 @ 20:01:
[...]

Hihi

Ik heb die nummers van de techinische dienst wel. Zijn wat nummers in A'dam,
Maar zodra je die als klant gaat bellen geven zullen ze je toch niet te woord staan tenzij je die mensen persoonlijk kent...
geeft niets, lul ik me vast wel doorheen :P
Bovendien in ieder geval wel het proberen waard, via de onbenullen kan het altijd nog B)

---

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26
hufkes schreef op 15 augustus 2004 @ 19:52:

Iets waar geen koek van te bakken is..
Anyway als je een nieuw modem wilt hebben dan hoef je alleen maar even een mailtje naar snelheid@home.nl te sturen, met 5 speedtests erin, waar je de upload die ze sinds de verhoging beloven niet haalt.

En als ik het goed begrijp haal je die beloofde upload snelheid sowieso niet met een Com21 (wij niet iig) en hoef je dus ook niet te liegen :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

• hufkes

hufkes

JdeBruijn schreef op 15 augustus 2004 @ 20:02:
[...]

Anyway als je een nieuw modem wilt hebben dan hoef je alleen maar even een mailtje naar snelheid@home.nl te sturen, met 5 speedtests erin, waar je de upload die ze sinds de verhoging beloven niet haalt.

En als ik het goed begrijp haal je die beloofde upload snelheid sowieso niet met een Com21 (wij niet iig) en hoef je dus ook niet te liegen :)
Wat heb ik in vredenaam aan een nieuw modem als het een kabelbreuk betreft 7(8)7

Verwar je me niet met TS? Ik was het die genadeloos een kans schoon zag om hier mijn gal te spuwen over mijn persoonlijke problemen met @h die niets maar dan ook in de verste verte niets met die van TS te maken hadden hoor :P

---

• maontje

maontje

better off Playing

[...]

Klopt idd met die Com21 modems heb ik nog nioemand gezien die die beloofde 4000kbps/sec haalt. Een kennis van me in tilburg zuid zit met het zelfde komt met z'n com21 breedband abbotje niet verder dan 250Kb/sec is al ruim 2 mnd met @home bezig voor een nieuw modem maar krijgt dus steeds te horen dat het aan zijn systeem ligt. Heb eh inmiddels een motorola modem geleend(van een andere kennis die zijn abbo heeft opgezegt) Mar nu wil @home dat modem niet installeren.

Dus ben zelf van mening dat @home die snelheid niet aan iedereen wil geven. Zeg maar alleen de niewu aansluitingen en diegene die al een motorola bakkie hebben staan..

• Fern
IK weet niet of com21 modems verschillen van elkaar,maar ik zit toch vaak boven 400Kb/sec,ik zit trouwens in friesland,dat scheeld misschien ook wat.

PowerStation

Verwijderd

Ik zit vlakbij tilburg (dongen) en ik haal meestal wel over de 400 k down meestal zelfs rond de 500. enne ontopic ik heb wel een moterolla modem en een poos terug viel het bij mij dagelijks wel weg enkele minuten to een half uur, maar het is vanzelf over gegaan. mischien moet je gewoon even afwachten =)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[...]

En dan krijg je een mailtje terug dat ze er niets aan kunnen doen.
Stelletje lamballen doen er niets aan als je verbinding traag is af wegvalt (hier hetzelfde gehad).
De reden dat ik naar een andere ISP ga als het nog niet is opgelost eind deze maand.

• lordsnow
  • Laatst online: 22-02 23:34

lordsnow

I know nothing

[
maontje schreef op 15 augustus 2004 @ 20:10:
[...]
Klopt idd met die Com21 modems heb ik nog niemand gezien die die beloofde 4000kbps/sec haalt.
In de eerste 2 jaar van m'n abonnement (1999 en 2000) haalde ik altijd boven de 500 kB/s. En de upload zat altijd strak tegen de 16kB/s aan. Met de komst van nieuwe abonnee's is de hoeveelheid beschikbare bandbreedte per abonnee duidelijk hard achteruit gegaan.

Eind afgelopen jaar was er voor mij nog maar 270 kB/s down, en 7 kB/s up over. In het nieuwe jaar is het iets verbeterd (340 kB/s, en 7 kB/s). Na de upload-snelheidsverhoging zat mijn upload op 12 - 14 kB/s.

Daarna zomaar een Motorola mogen ontvangen, en zit nu weer op 500 kB/s down. (Niet dat ik veel download, dus 340 kB/s vondt ik geen ramp). Mijn upload is nu wel goed - 59 kB/s, wat betekend dat ik weer kan Online Gamen. (Ik ben op gegeven ogenblik finaal gestopt met Quakeworld omdat de upload en pingtijden zo slecht waren. Ik weet niet hoe lang dat deze slechte periode heeft geduurd - tegenwoordig speel ik nog maar weinig Games, heb 't dus sindsdien ook eigenlijk niet meer geprobeerd sindsdien).
Een kennis van me in Tilburg-zuid ... komt met z'n com21 breedband abootje niet verder dan 250Kb/sec. [Hij] is al ruim 2 mnd met @home bezig voor een nieuw modem, maar krijgt dus steeds te horen dat het aan zijn systeem ligt.
Dat lijkt me stug, dat ze vertellen dat het aan zijn systeem ligt. Ik kan me wel voorstellen dat ze zeggen dat de snelheden niet van een dermate laag niveau zijn dat een ander modem verantwoord is. Voor zover ik kan zien lijkt het de upload snelheid wat bepalend is voor het al dan niet omruilen van modems. Wat is zijn upload snelheid?

Daar komt bij dat ze enkele weken geleden een algehele stop hebben gezet op het omruilen van modems, "om de kwaliteit van het DOCSIS platform te waarborgen" en/of "het overstappen van het ene (Com21) naar het andere (Motorola) platform zal geen merkbaar verschil leveren". Gelukkig is deze algehele stop weer ongedaan gemaakt, en worden er weer modems omgeruild. Maar zo te horen/lezen (op dit forum, en T@H, en nieuwsgroepen) is @home nu selectiever met omruilen.
Dus ben zelf van mening dat @home die snelheid niet aan iedereen wil geven. Zeg maar alleen de nieuwe aansluitingen en diegene die al een motorola bakkie hebben staan..
Ik denk dat ze wel willen, maar niet kunnen. Voornamelijk op het Com21 platform niet, vanwege capaciteits gebreken.

Ik dacht zelf dat de capaciteits-uitbreidingen tot 23 Augustus waren (maar ik hoorde gister weer van iemand die zei dat het tot 1 November zou duren). Dus (als het goed is) nog een weekje (of twee) wachten.

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:57
Ik woon in gilze ligt tussen tilburg en breda, maar zit aangesloten bij tilburg en heb verder over mijn download niet te klagen. DIe zit namelijk bijna altijd tegen de 500 Kb/s aan. En ik heb ook een com21 modem. Dat het dus allemaal aan het modem ligt dat kan ik niet geloven.

Trouwens al die slechte woorden over @home vind ik nergens over gaan. Ik heb al zeker sinds een jaar geen gezeik gehad met mijn internet verbinding hij is altijd goed geweest. Er was alleen 1 keer een onderbreking afgelopen juli, maar daar hadden ze ook al voor gewaarschuwt. Vanwege het feit met het upgrade van het bestaande net.

Alleen de upload die ligt bij mij niet altijd op de top. Hij is eigenlijk wel altijd boven de 30Kb/s maar de 64 haal ik niet altijd. Meestal is 50Kb/s z'n beetje de top.

Ik heb het zelfs zo gehad dat ik toevallig bij de eerste 10 adressen zat die op basis van een onofficiele proef op het @home netwerk mochten om de dienst gewoon te gebruiken. Tenminste dat denk ik, dit komt omdat ik via de postcode check toen de tijd (2000-2001) wel een verbinding kon krijgen en wat buren van mij niet. En de rest eigenlijk ook niet in gilze op dus een paar adressen na.

Maar ja wat ik in dit laatste stukje wil zeggen is dat ik toen, verklaar me voor gek, soms wel tegen de 1 Mb/s aanzat. Hoe het kan weet ik niet maar als ik wat grotere downloads tegelijk aan had staan gaf hij bij de verschillende lat zeggen 3 300-400Kb/s per download. En nee dit was niet een piek ofzo want dat bleef zo gedurende de gehele download. En het was ook niet de downloads bij elkaar opgetelt ofzo want hij haalde ook echt 1 Mb per seconde binnen.

Sorry misschien voor dat laatste stukje dat was wel een beetje offtopic maar ja he, @home doet ook zeker wel goeie dingen hoor. En een geselecteerde groep mensen die moeten altijd maar overal op zeiken gewoon om wat gal te spugen en meer niet heb ik het idee.

• *Dutch-Force*
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06-2024

*Dutch-Force*

Civic CX

Toen ik in het begin @home kreeg (begin 2001) haalde ik ook van die "monsterlijke" snelheden (800-900 kb) maar daarna is het telkens achteruit gegaan.
Een paar maanden geleden knalde mijn verbinding er ook om de haverklap uit toen ben ik gaan mailen met @home en heb ik een reactie gekregen met dat er bij ons in de buurt een capaciteitsprobleem was... maar ik moest ook wat speedtests doen en deze opsturen.

Weekje later.. ding-dong .. pakje van @home met nieuwe motorola modem.
Verbinding is veel stabieler. upload zit nu altijd tegen de 50 maar download komt met geen mogelijkheid over de 360 kb/s nu is dit ruim voldoende maar toch niet wat ze promoten.. misschien dat het bijtrekt als ze wel voldoende capaciteit hebben.

Over het verhaa; dat je met de oude modem die hoge upload niet haalde.. ik heb een tijdje lang zo rond de 30 kb/s up gehad met com21.

een heel verhaal waaruit blijkt dat je gewoon een "grote" mond moet hebben want anders blijf je gewoon met de troep zitten

ComputerSpecs

• kleefding
  • Laatst online: 19-02 13:18
Hebhier ook al jaren @home, en nog nooit echte klachten gehad, een van de nadelen van de com21 is trouwens wel dat je nooit 64k upload haalt. het hoogste wat ik hier heb gezien (markelo) is 49KB, de download is trouwens wel zwaar oke (400/550 KB/s)

Ik zal de modem ook eens omruilen en kijken of het veel verschil geeft

• lordsnow
  • Laatst online: 22-02 23:34

lordsnow

I know nothing

svanzon schreef op 15 augustus 2004 @ 22:38:
Maar ja wat ik in dit laatste stukje wil zeggen is dat ik toen, verklaar me voor gek, soms wel tegen de 1 Mb/s aanzat.
Dat geloof ik best, dat je toen een (heel) hoge download had.
@home doet ook zeker wel goeie dingen hoor. En een geselecteerde groep mensen die moeten altijd maar overal op zeiken, gewoon om wat gal te spugen en meer niet, heb ik het idee.
Oh, ik denk dat @home over het algemeen wel goed is. Maar tevreden klanten hoor je niet of nauwelijks. Slechts een relatief klein aantal mensen klagen (en ik wil best geloven dat de meeste van die mensen een geldige rede heeft om te klagen).

Maar ik denk mensen (soms) geen idee hebben van de omvang van een probleem. Zoals al die mensen die hun up/download snelheid niet halen - alsof zoiets op te lossen is door een knop om te zetten, of zo... 8)7

Wat niet weg neemt dat @home beter had moeten anticiperen, en dit probleem had moeten voorzien en hun netwerk daarop had moeten aanpassen/voorbereiden. Was het niet zo dat wij twee keer een abonnements-verhoging gehad hebben, "om de kwaliteit van het netwerk te kunnen waarborgen."? En nu blijkt (bij het bekend maken van de winsts van het afgelopen jaar, en de jaar rapportage) dat @home de laatste twee jaar helemaal niet heeft geinvesteerd in hun netwerk maar dat ze dat nu echt wel gaan doen... !

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Ik heb weer gedonder. Heb Athome gebeld en die sturen een monteur langs. Wanneer is niet te zeggen behalve dat het binnen 5 werkdagen is. Bummer.
Modem knippert regelmatig oranje. dan is mijn verbinding helemaal weg.
Ik hoop dat ik een nieuw modem krijg. I will keep U all posted.
bluesbrother 8)

• bluesbrother

bluesbrother

Blues Rocks!!!

Topicstarter
Goed,
Ik heb nu eindelijk een nieuw modem. Ik heb hieronder een mail gestuurd naar
Athome. En het antwoord dat ik krijg. Het is nu een paar dagen stabiel en de snelheden zijn goed. 500kb/sec + soms zelfs tegen de 600.
Upload tegen de 60. Ik ben happy. Behalve de manier waarop alles gegaan is.
Ik ben benieuwd naar mijn telefoonrekening want de monteur kwam niet op tijd daar was weeeeer een telefoontje voor nodig.
Ik hoop dat ik nu weer een tijdje klaar ben met het gezeur.
Een kennis van me in tilburg zuid zit met het zelfde komt met z'n com21 breedband abbotje niet verder dan 250Kb/sec is al ruim 2 mnd met @home bezig voor een nieuw modem maar krijgt dus steeds te horen dat het aan zijn systeem ligt.
Ik woon in Tilburg zuid en mijn snelheden zijn, als ie het dan doet, goed.
Altijd al. Misschien net in de verkeerde straat?

Mijn mail:

Geachte lezer,
Al enige weken heb ik last van een uitvallende verbinding.
Ik ben zelf werkzaam in de ICT als systeem analyst en dus heb ik eerst gekeken of het probleem aan mijn kant ligt. Dit bleek niet het geval. Ik heb de helpdesk regelmatig gebeld en ik denk dat ik daar voor zo'n 20 euro aan verbeld heb om iets voor elkaar te krijgen.
(laatste belletje 24 minuten en 34 seconden = ? 2,43 (voor een probleem dat ik niet veroorzaakt heb!!!!!)
Doe dit soort telefoontjes x een stuk of 10 en .................... 20 euro verbeld. Bovenop de 44 euro per maand voor een internetverbidning die het niet doet.
De zeldzame keren dat ik even internet had heb ik o.a. op het forum van www.tweakers.net gekeken en daar heb ik o.a. uitgevonden dat mijn probleem zich vaker voor deed en dat de oplossing een nieuw modem was.
Dus heb ik daar weer over gebeld, want als ik een e-mail stuurde dan kreeg ik een mailtje terug dat dit soort zaken niet per e-mail afgehandeld worden.

Daar verdiend u geen 0,10 cent per minuut mee. enz enz.
Ik zal de details verder besparen maar het komt er op neer dat ik de afgelopen 4 weken geen internet had. Maar dat als ik 3 keer opnieuw opstarte ik even mocht internetten voor een paar uurtjes.
Er is een monteur langs geweest die op het moment kwam toen het spul het weer even deed en ook niet veel meer kon doen dan hier en daar een koperdraadje wegknippen en wat kabels opnieuw in hun stekker helpen. Dit gaf niet het gewenste resultaat want een half uur na zijn vertrek viel het weer uit.
De monteur suggereeerde me ook al dat het waarschijnlijk aan het modem zou liggen. Maar die kreeg je pas als de monteur langs was geweest. Dus ik heb na zijn vertrek weeeeeeeeeeeeeeer gebeld en tadaa ik krijg een nieuw modem.
Wat een verspilling van tijd (het uwe en het mijne) geld (het uwe en het mijne)
Ik heb een punt hoofd, een gloeiend oor van al het bellen, en er flink de P in. En het magische woord ADSL knetterd steeds vaker in mijn hoofd. Ik heb nu eindelijk een nieuw modem. Bij het toezeggen van het modem moest ik alle brieven negeren die er in zouden zitten over "Welkom bij Athome" en "Jammer dat u uw abonnement opzegt" bij de retourdoos. Er zou een uitleg bij zitten over hoe het aangesloten moest worden en waar het oude modem naar toe moest. Er zat dus niks bij. Het modem, de garantiebepalingen van het modem en de waarschuwing dat als ik hem in bad gebruik dat de garantie vervalt. Verder niks. Nada nop.
Waar ik het oude modem heen moet sturen weet ik dus ook niet.
Tot dat iemand me dat verteld. ligt ie bij mij.
lekker geregeld. Ik ben niet echt blij met deze gang van zaken en ik verwacht dan ook een tegemoetkoming. Ik wacht hierin uw voorstel af.
Met vriendelijke groeten,
Bluesbrother
(echte naam bekend bij de redactie)
Tilburg

ATHome Antwoord:

Geachte heer, mevrouw Bluesbrother,

Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u als volgt informeren.

Uiteraard begrijpen wij dat deze situatie ongemak heeft veroorzaakt en wij bieden u hiervoor dan ook onze oprechte excuses aan.

Wij sturen u zo spoedig mogelijk een modemretourdoos. Uw modem plus stroomadapter dient u in deze doos (kosteloos) te sturen naar:

Essent
Antwoordnummer 1171
4700WB Roosendaal

Het versturen van het modem is kosteloos. Wij raden u aan om een verzendbewijs te vragen op het postkantoor.

Bij eventueel contact met onze klantenservice verwijst u naar het volgende referentienummer: ********.

U komt in aanmerking voor een evenredige vergoeding van de abonnementskosten indien u door werkzaamheden aan het netwerk, storingen of problemen met het modem, geen gebruik heeft kunnen maken van uw internetverbinding. Wanneer de storing meer dan 48 uur heeft geduurd, u de storing bij ons heeft gemeld en wanneer @Home verantwoordelijk is voor het ontbreken van de verbinding, heeft u recht op deze vergoeding.

Volgens onze gegevens bent u gedurende een periode van 17 dagen offline geweest, deze dagen worden verrekend met de factuur van oktober.

@Home geeft geen restitutie voor de gemaakte telefoonkosten, dit is conform onze Algemene Voorwaarden (art. 11.4). Tijdens het tot stand brengen van de verbinding met onze klantenservice wordt uitdrukkelijk vermeld dat het telefoonnummer niet gratis is, door het behouden van de verbinding gaat u akkoord met deze kosten.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home,
Afdeling Klachtafhandeling

--------------------------------

Greetz 8)

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:26

ultimateharry

Team Slayer:-)

Heb ook een hele stijd moeten voeren voor mijn motorola modem. Speedtests, brieven over hoe ik al vanaf eind 2000 trouwe klant was, hoe erg ik mijn uploadverhoging nodig had etc.

Heeft uiteindelijk gehollpen ( 2 maanden bezig geweest) nu 59 k up en 580k down. ;)

• Fern
Heb nu ook een Motorola modem.deze gaat veel beter,dan de com21,maar heb ook wel wat irritatie moeten verwerken(2 maanden) voordat ik deze nieuwe modem had.
in iedergeval beter dus :)

PowerStation

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:29
ik moet zeggen dat ik vind dat @home vrij netjes is, je krijgt een nieuwe modem, en je krijgt resistutie van het abbonementsgeld. Kijk, dat het even duurt kan ik begrijpen, maar ze hebben dit wel allemaal binnen een maand gedaan. Dus de manier waarop het gegaan is vind ik vrij netjes moet ik zeggen.

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1