Safari is hier brak, ook bij jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb hier een paar problemen met safari.

* Loopt soms zomaar vast
* Soms kan ik geen enkele website meer bezoeken
* Kan niet telebankieren (ligt aan Rabobank, weet ik)
* en nog wel wat.

Ik ben hierdoor genoodzaakt Mozilla te gebruiken wat ik zeer betreur.

Wie heeft nog meer problemen met Safari en hoe hebben jullie het opgelost (of niet). Hoe zit het trouwens met Safari 2.0 die met Tiger wordt mee geleverd?

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-02 21:31

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

*vastlopers: geen last van
*geen enkele website kunnen bezoeken: geen last van
*niet telebankieren: doe ik niet
*nog wat: hier alleen dat met een aantal updates geleden safari doodging op een banner van t.net

ik gebruik naast safari ook nog camino, omdat ik bv gisteren een cobalt server admin panel alleen in japans kon bekijken in safari... en mn japans is niet best :P

Launching containers into space

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Safari loopt bij mij goed en is de browser die mij voorkeur heeft, loopt bij mij gewoon het best. Wellicht dat de sites die je bezoekt problemen geven? Als bij jou dezelfde sites elke keer problemen geven, kun je dan de URL's van die sites geven?

Mijn browser loopt wel af en toe vast, maar dat is eens in de paar dagen, soms ook op tweakers als ze één of andere rare banner inladen op de frontpage. Bij tweakers kan je dat vastlopen voorkomen door tijdig het laden te stoppen, want de banners worden pas als laatste geladen.

Voor de rest ben ik gewoon heel tevreden met Safari. Safari 2.0 zal uiteraard beter zijn (verbeterde HTML & JavaScript engines, nieuwe features zoals private browsing, etc...)

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, en wat voor research heb je zelf gedaan? Heb je al gekeken op andere macsites wat er voor bugmeldingen zijn over safari? Dit lijkt me een draadje wat hier gewoon zonder vooronderzoek is neergegooid, en dat willen we niet in Apple-Talk.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.