Ik heb vast iets MEGA-doms fout gedaan
maar ik heb ET op nieuw geinstalleerd, en wat ik ook doe, hij vind niet 1 server! ik word geeeek
euhm... en wat heb je zoal zelf al geprobeert?
hoe zijn je instellingen?
router, firewall, internetverbinding gechecked etc.
meer info, want hier kan niemand iets mee
router, firewall, internetverbinding gechecked etc.
meer info, want hier kan niemand iets mee
Als je niet met meer info komt, zoals hierboven al aangegeven, gaat deze op slot.
Wij zijn niet helderziend, en kunnen dus onmogelijk gokken wat jij in de tussentijd met je PC hebt gedaan. Naast dat je geen bruikbare informatie geeft geef je mij ook heel erg het idee dat je totaal geen zelfinspanning levert.
Dus nogmaals: wat heb je zelf allemaal al geprobeert?
router, firewall, internetverbinding gechecked etc.?
werken andere online games wel naar behoren?
is je versie wel up-to-date?
Wij zijn niet helderziend, en kunnen dus onmogelijk gokken wat jij in de tussentijd met je PC hebt gedaan. Naast dat je geen bruikbare informatie geeft geef je mij ook heel erg het idee dat je totaal geen zelfinspanning levert.
Je hebt de laatste patch al?
Zoniet? Dan kan je die hier downloaden.
Zoniet? Dan kan je die hier downloaden.
[ Voor 17% gewijzigd door _the_crow_ op 14-08-2004 15:02 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Config is saved van gister (full-operational)Crash schreef op 14 augustus 2004 @ 13:31:
Als je niet met meer info komt, zoals hierboven al aangegeven, gaat deze op slot.
Internet doet het prima, aangezien ik hier post
router/firewall is niets aan veranderd
Zojuist nog even UT2003 online gedaan om dat te checken, gaat ook prima.
Ik heb et installed, 1.02patch eroverheen, en et_pro 3.01 uit de grote et topic startpost gehaald en eroverheen gegooid.
zoiets? zeg het anders maar, ik wil het graag weer aan de praat hebben
Deleten maar die hap, Mr. Mod! Ik heb een config van een maatje uit de clan gejat, die geload, en toen deetie het.. ik snap er geen hout van maar er zat dus iets fout in mijn config! Bedankt iig
Pagina: 1