Ik wil een dvd brander kopen die ook dual layered dvd's kan branden. Maar ik zie eigenlijk alleen maar branders die dvd+DL branden en niet dvd-DL. Moet ik wachten tot er meer branders komen die zowel ±DL ondersteunen, of toch maar eentje kpen die alleen + kan branden (de brander kan wel gewone dvd's branden,zowel + als -, maar van dual layered dvd's dus alleen maar +
).
Of de nec 3500
Maar Het is aan te raden dat je eventjes kijkt in de pricewatch en op het forum aangezien er heel veel topics over duallayer branders actief zijn.
BenQ heeft ze ook enz enz
/edit
en de 2500A kan je flashen naar DL en dat werkt ook goed
[ Voor 12% gewijzigd door Vorkie op 14-08-2004 12:15 ]
Lezen 
die drives ondersteunen allen geen DVD-DL
Ik heb nog nergens vernomen dat ie ook uit zouden komen, maar waarom zou je boven DVD+DL ook nog DVD-DL willen branden
die drives ondersteunen allen geen DVD-DL
Ik heb nog nergens vernomen dat ie ook uit zouden komen, maar waarom zou je boven DVD+DL ook nog DVD-DL willen branden
maar dan vervalt uiteraard de garantie lijkt me, maar het is wel een voordelige oplossing 
trouwens, dvd9 betekent toch een double of dual (hoe het ook heet) layered dvdtje, maar k kan me ook vergissen hoor
trouwens, dvd9 betekent toch een double of dual (hoe het ook heet) layered dvdtje, maar k kan me ook vergissen hoor
[ Voor 40% gewijzigd door stimpyMGS op 14-08-2004 12:19 ]
Gewoon de specs van alle DL branders afgaan
Het zal je opvallen dat er geen enkele DVD-DL brander bestaat 
Fairly simple, this. Dicht.
Fairly simple, this. Dicht.
Oh, over de benamingen en (technische) betekenissen achter DVD9, DL, etc zie www.videohelp.com, www.doom9.org, etc
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()