Earth is nice, heaven is better...
ik krijg dat niet voor elkaar. CDVideo en mpeg films geen probleem, maar CDi lukt niet.
Ooit heb ik eens een hardware add-on mpegkaart gehad, toen pakte CDi wel. Maar softwarematig naderhand niet meer.
Als iemand weet hoe het wel kan: go ahead.
Ooit heb ik eens een hardware add-on mpegkaart gehad, toen pakte CDi wel. Maar softwarematig naderhand niet meer.
Als iemand weet hoe het wel kan: go ahead.
Verwijderd
HAHA
wie wil er nou nog CD-I |:(
dat is gewoon de grootzte flop ooit ik frizbie er mee werkt super heb veel te veel cd-i zoooi
dat is gewoon de grootzte flop ooit ik frizbie er mee werkt super heb veel te veel cd-i zoooi
heu, je bedoeld Video CD's CDI's ?
Dat is toch hetzelfde als een gewoone videoCD alleen staat het .DAT betand in een andere dir. (MPEGAV meestal)
Dat is toch hetzelfde als een gewoone videoCD alleen staat het .DAT betand in een andere dir. (MPEGAV meestal)
jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
Verwijderd
BonBon, hoe krijg jij het voor elkaar om CDVideo's op je computer af te spelen?Op woensdag 27 december 2000 12:11 schreef BonBon het volgende:
ik krijg dat niet voor elkaar. CDVideo en mpeg films geen probleem, maar CDi lukt niet.
Ik heb nog een aantal van die goudkleurige schijfjes liggen, maar heb tot op heden geen progje kunnen vinden waarmee ik die dingen kan afspelen.
aha...."slip of the tongue".
moest natuurlijk zijn: VideoCD.
(extensie: .dat)
Ik heb ook nog van die goudkleurige CDVideo's
liggen. Ik heb ze nog nooit kunnen bekijken.
moest natuurlijk zijn: VideoCD.
(extensie: .dat)
Ik heb ook nog van die goudkleurige CDVideo's
liggen. Ik heb ze nog nooit kunnen bekijken.
> spectral
hallo, ik kan WEL VideoCD's afspelen.
Maar NIET CDVideo's (welke extensie dat
in hemelsnaam ook moge hebben).
Snappie;)
Snappie;)
Verwijderd
Precies.Op woensdag 27 december 2000 20:59 schreef BonBon het volgende:
> spectral
Snappie;)
CDVideo's worden afgespeeld op een "Laserdisc". In het algemeen waren het cd'tjes met 3 audionummers en 1 videoclip. Ik heb er hier 5 liggen van Level 42.
Heb ook nog een lp grootte cd video van een live registratie van Level 42 en een "middelmaatje" met 5 videoclips. Deze CDV's met mediaplayer bekijken kan niet. Maar waarmee dan wel? Als ik zo'n cd in mijn cd-rom doe en met explorer open zie ik alleen de audionummers staan (.cda).
DUS WAT IS DE EXTENTIE VAN CDVIDEO'S?
He, dat lucht op
> Doerak
das toevallig, die cdvideo's van mij zijn ook
allemaal Level42. Ben jij toevallig fan?
(zoja, weet jij toevallig of het waar is dat Mike Lindup is overleden??)
das toevallig, die cdvideo's van mij zijn ook
allemaal Level42. Ben jij toevallig fan?
(zoja, weet jij toevallig of het waar is dat Mike Lindup is overleden??)
Verwijderd
Nee BonBon.
Dat van Mike hoor ik nu voor het eerst.
Ik was een grote fan van Level 42. Maar sinds dat ze gestopt zijn, lees het vertrek van Phil en Boon, is mijn passie een beetje weg. Weet nog wel een leuke site met wetenswaardigheden over Level 42. Staan die CDVideo's trouwens ook op.
http://www.forevernow.com/menu.html
Greetz,
Dat van Mike hoor ik nu voor het eerst.
Ik was een grote fan van Level 42. Maar sinds dat ze gestopt zijn, lees het vertrek van Phil en Boon, is mijn passie een beetje weg. Weet nog wel een leuke site met wetenswaardigheden over Level 42. Staan die CDVideo's trouwens ook op.
http://www.forevernow.com/menu.html
Greetz,
Verwijderd
[quote]Op woensdag 27 december 2000 22:32 schreef Doerak het volgende:
Ik heb er hier 5 liggen van Level 42.
Heb ook nog een lp grootte cd video van een live registratie van Level 42 en een "middelmaatje" met 5 videoclips.[quote]
Herstellen.
Ik heb 7 van die CDVideo singles en dan die 2 groote. Alleen waar die 2 laatste gebleven zijn, weet ik zo gauw ff niet
Allen Level 42
Greetz,
Ik heb er hier 5 liggen van Level 42.
Heb ook nog een lp grootte cd video van een live registratie van Level 42 en een "middelmaatje" met 5 videoclips.[quote]
Herstellen.
Ik heb 7 van die CDVideo singles en dan die 2 groote. Alleen waar die 2 laatste gebleven zijn, weet ik zo gauw ff niet
Allen Level 42
Greetz,
he Doerak, wil je eens die titels naar mij
doormailen van die concert CDVideo's?
(ik heb ook nog een berg troep liggen
van Level... Ben zelf al jarenlang fanatiek
'bassplayer'):)
doormailen van die concert CDVideo's?
(ik heb ook nog een berg troep liggen
van Level... Ben zelf al jarenlang fanatiek
'bassplayer'):)
Pagina: 1