Toon posts:

Kruidvat Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De Kruidvat waagt zich ook op de laptop markt en komt met de zogenaamde cybermaxx (powered by medion). Is dit het overwegen waard, want prijs/kwaliteitsverhouding lijkt mij prima?

De specificaties:
AMD Athlon XP-M 2500+ (45W)
Graphics ATI IGP 320M 128 MB shared
40 GB
15,4 inch TFT W-XGA 1280x800
16 bit soundchip
DVD/CD-brander (volgens mij alleen DVD+)
10/100 Mbit Fast Ethernet LAN port & 56K V.90 modem
Externe, AC Adapter & Li-Ionenbatterij
2,9 kg incl. batterij
Inclusief draagtas, USB laptopmuis en 128 MB MP3-speler
2 jaar garantie

Ik ben vastbesloten deze laptop aan te schaffen tenzij iemand mij toch weet te overtuigen om een (veel) duurdere aan te schaffen bij een erkende computerzaak. Of komt de ALDI binnenkort weer met een laptop?

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 10:34
Als je t over een prijs/kwaliteit-verhouding hebt, is t misschien handig om ff de prijs te vermelden ;)

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Wat kost ie ?

edit : spuit 11...

[ Voor 46% gewijzigd door De Cowboy op 14-08-2004 10:23 ]

Verwijderd

Zou handig zijn als je de prijs er dan ook even bij vermeld dan kunnen we een oordeel geven over de prijs/kwaliteit verhouding.

Verwijderd

Topicstarter
Prijs: €1098

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 10:34
Heeft dat ding nou maar 128 MB geheugen?? :? Dat is ook niet bijster veel he...

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Morgion schreef op 14 augustus 2004 @ 10:27:
nee dat staat er niet. Er staat dat de videokaart 128 mb shared geheugen heeft.
Er staat niet bij hoeveel de laptop heeft.

Verwijderd

Topicstarter
:) 512 MB DDR-RAM (2x256) :)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-05 23:01

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Morgion schreef op 14 augustus 2004 @ 10:27:
512MB
Crash in "CSL aanbiedingen"

Verwijderd

Topicstarter
De Kruidvat waagt zich ook op de laptop markt en komt met de zogenaamde cybermaxx (powered by medion). Is dit het overwegen waard, want prijs/kwaliteitsverhouding lijkt mij prima?

De specificaties:
AMD Athlon XP-M 2500+ (45W)
Graphics ATI IGP 320M 128 MB shared
512 MB DDR-RAM (2x256)
40 GB
15,4 inch TFT W-XGA 1280x800
16 bit soundchip
DVD/CD-brander (volgens mij alleen DVD+)
10/100 Mbit Fast Ethernet LAN port & 56K V.90 modem
Externe, AC Adapter & Li-Ionenbatterij
2,9 kg incl. batterij
Inclusief draagtas, USB laptopmuis en 128 MB MP3-speler
2 jaar garantie

Ik ben vastbesloten deze laptop aan te schaffen tenzij iemand mij toch weet te overtuigen om een (veel) duurdere aan te schaffen bij een erkende computerzaak. Of komt de ALDI binnenkort weer met een laptop?

Prijs: €1098

Verwijderd

Kijk even goed of ze het wel over een dvd brander hebben en niet over een dvd lezer \ cd writer combo (dat zie je meestal in dit prijssegment). Check ook even voor de zekerheid of het wel een dvd+r is en geen -r (scheelt je per dvd 47cent heffing). Ook is shared videogeheugen niet super... Dit merk je voornamelijk met games. Kijk ook eens even bij computerland.nl, daar heb ik er onlangs één gekocht, die me prima bevalt.

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16

KnOeFz

no comment...

in csl werd deze laptop ook al gemeld CSL aanbiedingen
met het krantje erbij ;)
Staat dus ook 512MB DDR-RAM geheugen (2 x 256)
die 128 is voor de videokaart (shared!)

edit: maar dat merkten meer mensen de afgelopen minuten al op zie ik... typen net uit bed gaat langzaam ;)

Overigens waren de laatste laptops van de aldi wel sneller maar ook een stukkie duurder (€1500,- dacht ik)

[ Voor 38% gewijzigd door KnOeFz op 14-08-2004 10:34 ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Verwijderd

BTW kijk eens hier? Geheugen

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:09

breinonline

Are you afraid to be known?

Waarschijnlijk is het een combo drive. In dat geval zou ik eens op de sites van de mycom / computer-land / vobis ofzo kijken. Dat soort landelijke winkels hebben vergelijkbare laptops te koop en daarmee vindt ik dit niet echt een geweldige aanbieding moet ik zeggen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Nu ik de advertentie heb gezien... Het is wel een complete laptop, alleen als je wil gamen zou ik een andere nemen. Zo niet, is hij prima!

Verwijderd

:/ Ik zou het toch niet doen hoor....Er zijn hoopies laptops te vinden richting 1000 euro, en in die electronicawinkels stikt et ervan....Nee, zowiezo vind ik dat niet fijn , als er wat mis is kun je niet even naar de winkel teruggaan want die gasten weten hoogstwaarschijnlijk nog minder van die laptop als jij. Dan moet je dus alsnog naar een electronicawinkel om hem te laten repareren, ja dan kun je hem toch gelijk voor dezelfde prijs in een goede winkel kopen :)

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16

KnOeFz

no comment...

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 10:37:
:/ Ik zou het toch niet doen hoor....Er zijn hoopies laptops te vinden richting 1000 euro, en in die electronicawinkels stikt et ervan....Nee, zowiezo vind ik dat niet fijn , als er wat mis is kun je niet even naar de winkel teruggaan want die gasten weten hoogstwaarschijnlijk nog minder van die laptop als jij. Dan moet je dus alsnog naar een electronicawinkel om hem te laten repareren, ja dan kun je hem toch gelijk voor dezelfde prijs in een goede winkel kopen :)
Er zit 2 jaar garantie op met ophaal en afleverservice aan huis!
breinonline schreef op 14 augustus 2004 @ 10:35:
Waarschijnlijk is het een combo drive. In dat geval [knip]....
het is geen combo drive maar een dvd + brander..

lezen jullie de specs ook voordat je advies geeft? O-)

[ Voor 19% gewijzigd door KnOeFz op 14-08-2004 10:43 ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Verwijderd

MyCom heeft momenteel een veel leukere laptop...

Asus 2500H
Intel Celeron 2.8
256 MB DDR
30 Gig HD
DVD +/- Brander
15 inch XGA
USB
Firewire
Modem
56k
10/100 Lan
Incl Muis
Incl Tas

Voor 899,- met een extra 256 MB geheugen 951,-
Ook 2 jaar garantie Pick up en Return

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:38
Laptop vragen horen in CSL :) Zie: CSL aanbiedingen (is een paar posts boven me al gelinked naar de juiste post), stel daar je vraag anders even ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.