Opgelicht met monitor van VOS

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51
Hiya!

Ik heb bij Vos Electronics een monitor gekocht. De IIyama Vision Master 410(A702HT), maar heb de 411(A705MT) gekregen.

Heb het onder rembours betaald, heb VOS gemaild, en ze ''werken'' eraan...

Weet iemand wat nu mijn rechten zijn? Moeten zij die monitor komen halen, moet ik het verschil in prijs(130piek) terug vragen? Of wat?

Greetz!

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

Verwijderd

Ik zou even op die site lezen wat er precies staat in verband met omruilen als je niet tevreden bent of als zij iets verkeerds geleverd hebben, heb je ze al gebeld?

Verwijderd

Kijk ff bij www.consumentenbond.nl Je kunt daar info ophalen en eventueel een cd-rom bestellen. Er staan ook modelbrieven. Volgens mij heb je recht op de bestelde monitor. Als die niet leverbaar is alle kosten retour (inclusief verzendkosten) of met leverancier bemiddelen. Dit soort rechten staat vast in een of andere wet. Ik weet alleen niet welke maar die info kun je bij de consumentenbond opvragen met een mailtje. Suc6 ermee. Tis trouwens van de zotte dat ze zoiets zomaar doen zonder overleg.

• Super Snackman
In de voorwaarden staan eigenlijk alleen hun rechten en mijn plichten. Ze gaan er praktisch van uit dat alles wat zij doen goed is, en dat er nooit iets ondeugedelijks kan optreden. En zelfs als dat het geval is, dat het nog niet hun schuld is.

Daar kom ik dus niet veel verder mee...

Ik kijk ff bij de consumentenbond.

Vos? :r !

Verwijderd

Monitor gewoon omruilen lijkt mij.:?

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

En niet meteen gaan roepen dat je opgelicht bent. Dat is iets heel anders.

• Super Snackman
Hoezo ben ik niet opgelicht?
Ik krijg iets waar ik niet om gevraagd heb, en ze laten me wel betalen voor dat andere produkt (130 piek teveel)

Ben je volgens mij redelijk opgelicht, of... ?

Verwijderd

Uhh het aangeboden niet accepteren ?

Je had het gewoon terug kunnen sturen.

• Super Snackman
Op de doos, en op de boekjes stond dat het de monitor was die ik had besteld. Pas toen ik de monitor uit het plastic had gehaald zag ik dat het de verkeerde was.

Ik ging er toen ik het kreeg er van uit dat ik zou krijgen wat op de doos stond. Welke lomperik stopt ook een monitor in een andere doos ?? |:(

• Arfman
  • Laatst online: 11:10

Arfman

Drome!

Kan het misschien ook zo zijn dat VOS ook dacht dat er een 410 in die doos zat ?

Gewoon ff bellen met hun, netjes de zaak uitleggen en hopen dat ze deze thread niet hebben gezien.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Super Snackman
Ik weet niet door wie het is gedaan. Het blijft in ieder geval een vreemde situatie.

Heb ze gemaild, en ze werken eraan. Zal vanmiddag ook nog maar eens bellen dan...

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:42
Vergissen is menselijk weet je

• Super Snackman
Maar het is net zo menselijk je fouten weer goed te maken, nietwaar?

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:42
Ze werken er toch aan? Krijg je morgen een telefoontje dat je 'm op hun kosten terug kunt sturen en dat je ee andere krijgt :)

Verwijderd

Jullie zijn een verkoop overeenkomst aangegaan voor de monitor die je niet gekregen heb. De basis van een verkoop-OVK is dat jij verplicht ben om te betalen voor het bestelde product als dit geleverd word. De verkopende partij is op zijn beurt verplicht het product volgens afspraak te leveren.

Als zij hier niet aan kunnen voldoen dan moeten ze je daarover inlichten en kunnen jullie samen kijken om tot een andere oplossing te komen. Ben jij het het er niet mee eens dan kun je de koop laten ontbinden.
Als je het zeker wil weten hoe dit zit moet je in de bibliotheel even in een (privaat)wetboek duiken en kijken bij "verkoop overeenkomst" of iets dergelijks. Succes.

• Super Snackman
De monitor was dus ook stuk gegaan, dankzij de goede IIyama service heb ik nu een nieuwe monitor voor me staan. En van vos krijg ik 130 gulden terug.

Eind goed, al goed...

Greetz :D

Pagina: 1