Toon posts:

Is het niet mogelijk om geflame..........

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
........per reply te verwijderen?

Ik weet dat dit ongelovelijk veel werk kan zijn, alleen wat je nu vaak ziet, is dat er 10 goedwillende personen benadeeld worden, door 1 :(:r|:( persoon.

Verwijderd

Ja, misschien een knopje "delete post" in de topic toevoegen als dat er nog niet is ? dat scheelt weer met "de reply editten en dan deleten (of editten)" scheelt heel veel werk

Verwijderd

Nee, geen goed plan, imho.
Niet alleen omdat het veel tijd kost, maar ik vind dat je dmv een slotje laat zien dat dat dus gewoon niet kan. Als één persoon door blijft gaan, krijgt-ie een waarschuwing of een ban. Ook duidelijk, lijkt me.

En als het echt een boeiend onderwerp is, zal er denk ik geen modje zijn die een nieuwe topic over datzelfde onderwerp sluit, toch?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 11:19 schreef Andina het volgende:
Nee, geen goed plan, imho.
Niet alleen omdat het veel tijd kost, maar ik vind dat je dmv een slotje laat zien dat dat dus gewoon niet kan. Als één persoon door blijft gaan, krijgt-ie een waarschuwing of een ban. Ook duidelijk, lijkt me.

En als het echt een boeiend onderwerp is, zal er denk ik geen modje zijn die een nieuwe topic over datzelfde onderwerp sluit, toch?
Als er iedere keer een nieuwe topic geopend moet worden, omdat er iemand in het vorige heeft lopen flamen, dan is dat behoorlijk veel werk om al die nieuwe topics ook weer in de gaten te houden.

Verwijderd

Och, niet alle topics zijn boeiend genoeg om weer opnieuw geopend te moeten worden >:)
En als het goed is (ja, ben wel vaker voor idealistje uitgemaakt :)) wordt er minder geflamed als topics waarin geflamed wordt worden gesloten.
Als de flame-posts niet meer te zien zijn, heb je het voorbeeld-effect dus niet...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 11:32 schreef Andina het volgende:
Och, niet alle topics zijn boeiend genoeg om weer opnieuw geopend te moeten worden >:)
En als het goed is (ja, ben wel vaker voor idealistje uitgemaakt :)) wordt er minder geflamed als topics waarin geflamed wordt worden gesloten.
Als de flame-posts niet meer te zien zijn, heb je het voorbeeld-effect dus niet...
en toch voorkom je daar niet mee dat er goedwillende mensen benadeeld worden omdat er 1 loopt te zieken.

En vaak is het zo, als er een nieuwe topic voor geopend wordt, dat die lang niet zo boeiend is als de vorige :)

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 11:34 schreef MV het volgende:
en toch voorkom je daar niet mee dat er goedwillende mensen benadeeld worden omdat er 1 loopt te zieken.
Nope, maar that's life...
En vaak is het zo, als er een nieuwe topic voor geopend wordt, dat die lang niet zo boeiend is als de vorige :)
Was het onderwerp ws toch niet boeiend genoeg :)
Maar net wat ik zei, imho. Misschien dat andere modjes er anders over denken?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 11:39 schreef Andina het volgende:

[..]
knip
[..]
Was het onderwerp ws toch niet boeiend genoeg :)
knip
Dat komt vaak doordat die vorige verziekt is door zo'n lame (had ik_zei_de_gek net beloofd om niet meer te vloeken) 'onaangenaam persoon'.

Misschien als je juist die 'onaangename' reply's verwijdert, je daarmee de topic kan 'redden' :)

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 11:46 schreef MV het volgende:
Misschien als je juist die 'onaangename' reply's verwijdert, je daarmee de topic kan 'redden' :)
Idealistje within parameters >:)

MV, wij worden het -hier ;)- niet eens.
Als alle andere ads/mods bijgekomen zijn van hun kerstfeesten, reageert er misschien wel eentje met een andere mening :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 11:50 schreef Andina het volgende:

[..]
Idealistje within parameters >:)

knip
Is het dan niet de bedoeling dat jullie adjes en modjes, topics aangenaam houden ;)

Maar ok, via icq 'bombardeer' ik je wel even verder >:)

Ik hoop idd. dat er nog andere personen gaan reageren :)

Verwijderd

Ik ben zelf moderator van een warezsite en als mensen daar flamen krijgen ze eerst een waarschuwing.....gaan ze door met flamen worden ze vebannen....heel simpel.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 12:04 schreef The Emperor het volgende:
Ik ben zelf moderator van een warezsite en als mensen daar flamen krijgen ze eerst een waarschuwing.....gaan ze door met flamen worden ze vebannen....heel simpel.
Daar ging het ook niet om, het bannen heb ik geen commentaar op, ik vroeg me alleen af of topics niet 'behouden' kunnen worden door lame reply's te verwijderen!

Verwijderd

Euhhm.. ik wil even andina tegenspreken.. Ik heb de afgelopen week 2 topics geopend, eentje over hoe je winamp eruit ziet en eentje of ik de enige ben waar t'net zo traag gaat.. In allebij gingen mensen op elkaar flamen en nog off-topic ook, zouden daardoor mijn topics moeten worden gesloten? dan open ik gewoon doodsimpel een nieuwe dus dat werkt niet..

als ik een topic over winamp skins open en iemand gaat flamen dat DiS een gabber is DUS fout is als er Cake in zijn winamp staat (absoluut geen gabbermuziek dus) is dat niet mijn fout en ook niet mijn probleem, laat ze lekker op:rrotte

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 13:05 schreef DKasemier het volgende:
Euhhm.. ik wil even andina tegenspreken.. Ik heb de afgelopen week 2 topics geopend, eentje over hoe je winamp eruit ziet en eentje of ik de enige ben waar t'net zo traag gaat.. In allebij gingen mensen op elkaar flamen en nog off-topic ook, zouden daardoor mijn topics moeten worden gesloten? dan open ik gewoon doodsimpel een nieuwe dus dat werkt niet..

als ik een topic over winamp skins open en iemand gaat flamen dat DiS een gabber is DUS fout is als er Cake in zijn winamp staat (absoluut geen gabbermuziek dus) is dat niet mijn fout en ook niet mijn probleem, laat ze lekker op:rrotte
Maak dit nou geen 'Andina_heeft_het_gedaan' topic, ok? :)

Verwijderd

Op woensdag 27 december 2000 13:13 schreef MV het volgende:
Maak dit nou geen 'Andina_heeft_het_gedaan' topic, ok? :)
Och, van DKasemier kan ik het hebben >:)

Maarre, je mag me tegenspreken (van mij wel :)) maar dat doe je dus niet: ik zeg hetzelfde nl: topics waarin wordt geflamed sluiten en als er dan een nieuwe wordt geopend -zonder flames- laat ik hem iig staan. Als-ie boeiend genoeg bleek te zijn, gaat-ie daar weer gewoon verder.

Dus waar spreek jij mij nou tegen :?

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat krijg je als je iemands flame verwijderd?

EEN FLAME OMDAT JE DE POST VERWIJDERD HEBT!
(sorry)

De enige moeglijkheid zou zijn de oprichter van het topic rechten te geven, maar dat is veel werk, dus gewoon hopen dat je topic niet vervuild wordt......

Misschien een lijst maken met de mensen die de meeste flames beginnen of bezighouden?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 december 2000 15:01 schreef TheGhostInc het volgende:
Wat krijg je als je iemands flame verwijderd?

EEN FLAME OMDAT JE DE POST VERWIJDERD HEBT!
(sorry)

De enige moeglijkheid zou zijn de oprichter van het topic rechten te geven, maar dat is veel werk, dus gewoon hopen dat je topic niet vervuild wordt......

Misschien een lijst maken met de mensen die de meeste flames beginnen of bezighouden?
Dat laatste is erg veel (onnodig) werk.
En geflame omdat er een reply verwijderd wordt, betekend ban.
Pagina: 1