Toon posts:

2 muizen in win98?

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik zo'n mooie Logitech Cordless Mouseman Wheel. Schitterend ding, alleen niet voor FPS, dan reageert ie me net ff te traag. Nou wil ik er dus zo'n Intellymouse naast zetten.

Mijn vraag is dus: kan dat?

btw: De Logitech zit in de ps2 poort, de Intellmouse komt in de USB poort

Verwijderd

SinCere spitst zijn oren!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Ja kan, heb ik ook een tijdje gedaan, maar zag het nut er niet in :)

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:55

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Goeie vraag.....zou ik ook wel willen weten!! :

• exabart
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 21:27
Kan, maar je kunt ze natuurlijk niet in hetzelfde gaatje steken! ;)

Bij laptops werkt dat vaak ook: stop er een mouse in, en je kunt tegelijk met muis en kittelaar werken.

Verwijderd

Natuurlijk kan dat.

Muizen USB en PS/2 lopen perfect naast elkaar.

En als je USB muizen hebt, kan je tot max 127 muizen tegelijk op je PC aansluiten.
(niet dat het zinvol is, maar het kan wel :)).

Verwijderd

Ja dat kan ook met een ps/2 en een seriele muis of twee seriele muizen. Dan heb je twee muizen en 1 cursor, ik heb een tijdje 1 muis links en 1 muis rechts van mijn toetsenbord gehad handig als er verschillende mensen achter je pc zitten. Maar verder niet echt handig.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Als ik het goed begrijp werkt dit dus ook bij een Wacom tekentablet (serieel) en een ps2 muis..?

Verwijderd

Topicstarter
Na, ik heb nu dus maar zo'n IntelliEye aangeschaft, en het werkt perfect..... alleen vraag ik me af of ik nu nog Intellipoint van MS moet/kan installeren... enig id?

En zo ja, heeft dat nog enig nut? Mouseware van Logitech vinnik erg prettig werken, maar jah, microsoft en software is nou niet altijd het je-van-het........

Verwijderd

Alleen de vraag wat heb je nou aan 2 Muizen aan je PC hangen! Ik zou zeggen: "Prop alleen de beste aan je PC"
Ik zie het nut er niet echt van in.

Sniper logged out.....

Verwijderd

zoals in het eerste bericht vermeld staat. Dus 2 muizen omdat die logitech codless dinges niet echt lekker is ikn kweek en ut ofzo.

SinC

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Meer muizen geen nut.... gebruik er zelf 3
M$ Intellimouse Exploder USB voor allround werk, Logitech Wingman Gaming-mouse USB voor games (een betere ken ik nog niet) en een logitech PS/2 voor Linux :)
Dus Sniper... voor elk doel de beste, en geen compromis...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
De reden hiervoor is het feit dat de Cortless van Logitech een lagere refreshrate (heet dat zo voor muizen? :) ) heeft waardoor je bijv in quake niet zo precies kan richten. Vandaar dus die IntelliEye.

Echter, die MS muis ligt lang niet zo lekker in de hand, dus voor surfen ed. gebruik ik nu die heerlijke Logitech :)

Enne, die 2 aansturingsproggies kan je niet naast mekaar gebruiken helaas :( Dat is jammer, want nu kan je die knoppen van beide muizen niet afzonderlijk configureren :(

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
ikzelf heb er ook twee een usb logitech scrollwheel en een seriele voor in linux want dat heeft nog geen goede usb support

.

Verwijderd

Als ik het goed begrijp werkt dit dus ook bij een Wacom tekentablet (serieel) en een ps2 muis..?
Jazeker, werkt perfect
Pagina: 1