Toon posts:

Microsoft Sidewinder perecision racing wheel ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt misschien stom maar ik krijg het stuurtje niet in spelopties in het configuratie scherm!!

Kan iemand mij helpen, alvast bedankt!

Ik heb dus niet de pro versie!!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op woensdag 27 december 2000 11:04 schreef Bramk het volgende:
Het klinkt misschien stom maar ik krijg het stuurtje niet in spelopties in het configuratie scherm!!
Dit snap ik niet helemaal hoe bedoel je ik krijg het stuurtje niet in spelopties ?

Ietsje duidelijker graag

Verwijderd

Topicstarter
Weet je wel in het configurtie scherm moet je toch je joysticks en stuurtjes "registreren".

hier kan je hem ook kalibreren.

Het probleem is nu dat de gewone versie van de sidewinder er niet tussen staat,
als je dan de pro versie pakt dan is de status niet verbonden terwijl hij wel aangesloten is op een USB-poort.

En als je zegt toevoegen waar je dan wel weer de gewone versie aantreft bij Microsoft Hardware dan zie je hem een drivers kopieeren maar dan gebeurd er verder niks meer!, hij komt ook niet in de lijst van spel opties te staan.

En als ik zeg bladeren voor drivers en ik laat hem zoeken op mijn g: drive dan komt hij met de foutmelding : bestand fout gekopieerd. als je dan op ok klikt dan wordt er nog een keer geprobeerd of het kan, en dan komt hij niet meer met zijn foutmelding.

Maar ook nu komt hij niet in de lijst voor!!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 15:45

Rashann

Zoek de hond...

Nieuwe drivers downloaden bij MS?

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Waarom, hij moet hem gewoon herkennen, het ligt niet aan de aansturing van het stuur!

Kan het er misschien ook mee te maken hebben dat hij in een USB poort moet en dat ik mijn joystick altijd in een ander soort poort deed??

Verwijderd

Hmmz........ik heb ook een MS Precision Racing Wheel en ik had hetzelfde, hij was ineens verdwenen uit de lijst bij spelbesturingen (configuratiescherm).
Niets helpt, gewoon Windows eroverheen gooien en hij werkt weer perfect! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb ik nou ook niet zo veel zin in!!

Verwijderd

Joh, d'r gebeurt niks hoor, hij schrijft dan alleen de bestanden over die verdwenen of beschadigd zijn, en dat is nou juist de bedoeling!
Je hoeft daarna niet alles opnieuw te installeren ofzow, je installeert windows er alleen maar overheen, zodat alle verdwenen en beschadigde filez weer worden bijgewerkt!
Als het goed werkt je SW Racing Wheel daarna weer perfect, dat deed die bij mij tenminste wel!
Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zal het eens proberen

Verwijderd

Als je silm bent kies je ervoor om ervoor te zorgen dat je de installatie ongedaan kan maken, voor het geval het mis gaat met andere programma's!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je??
Waar kan ik ook al weer die nieuwe installatie vinden??

Verwijderd

Nou als je windows gaat installeren, vraagt 'ie op een moment of je de systeembestanden op wilt slaan, zodat je de installatie die je dus nu gaat doen, weer opgedaan kan maken voor als het niet goed gaat, gewoon voor de zekerheid dus. Wanneer dit gevraagd wordt, kies dan voor YES, en dan kun je altijd via configuratiescherm>software de installatie ongedaan maken!

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik deze installatie vinden eigenlijk??
Pagina: 1