Toon posts:

Stand-alone DVD recorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment zit ik te dubben met een vraag.
Mijn videorecorder is zo slecht (aldi |:( ) dat ik deze weg wil doen.

Nu zitten we te denken aan een DVD-recorder met of zonder HD.
Maar zover jullie ook wel zullen weten zijn ze met HD op dit moment nog erg duur.

Wat zal nu de beste keus zijn, of nog een goede vrij dure videorecorder kopen, of iets meer dan de helft bijleggen en een DVD recorder aanschaffen.

Met een goede videorecorder bedoel ik in de prijsklasse (€150-190)

Overigens voor diegene die zich dit afvragen, de search e.d. heb ik al geprobeerd ;) :9

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

De video gaat eruit.

Spaar anders nog een beetje bij en koop een leuke recorder met HD.

Wise enough to play the fool

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2025
Video heeft idd zijn langste dagen gehad.

Ik ben zelf wel tevreden over de recorders van Philips. Maar ook die van Sony en vooral Pioneer schijnen erg goed te zijn.

Qua prijs zijn ze idd nog behoorlijk duur. Zeker als je er een met hd neemt. Dan kom je toch al snel richting de 1000 euro. Het is maar net wat je er voor over hebt. Als je bedget het toelaat kun je denk ik beter een goede brander kopen die lang genoeg meegaat. Dan zit je voorlopig goed. Ik denk dat je anders je video recorder toch wel binnen 2 jaar wil vervangen.

Was ik maar een punt dan was ik het einde

Verwijderd

Topicstarter
J_Davelaar schreef op 13 augustus 2004 @ 23:59:
Video heeft idd zijn langste dagen gehad.

Ik ben zelf wel tevreden over de recorders van Philips. Maar ook die van Sony en vooral Pioneer schijnen erg goed te zijn.

Qua prijs zijn ze idd nog behoorlijk duur. Zeker als je er een met hd neemt. Dan kom je toch al snel richting de 1000 euro. Het is maar net wat je er voor over hebt. Als je bedget het toelaat kun je denk ik beter een goede brander kopen die lang genoeg meegaat. Dan zit je voorlopig goed. Ik denk dat je anders je video recorder toch wel binnen 2 jaar wil vervangen.
Mijn vriendin beweert namelijk dat langer op kan nemen op een dvd als je eentje met HD neemt, maar zover ik gelezen heb kan je ook 4-6 uur opnemen zonder duidelijk kwaliteit verlies, die zal er natuurlijk wel een beetje zijn

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe dan ook, kwalitatief zal een opgenomen DVD beter zijn als een video, ook als je 6 uur op neemt :)

Wij hebben thuis zelf een DVDR-70 van Philips, en voorheen hadden we een DVDR-880 als (kan de types een beetje verkeerd hebben), maar hoe dan ook, bij beiden was het beeld heel erg goed te noemen.

Ik zou gewoon voor een DVD-Recorder gaan als ik jou was, die 6 uur neem je meestal toch nie in 1 keer op, en schijfje wisselen is ook zo gebeurd.

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]