Toon posts:

HD kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc sluit soms gewoon van zelf af.
omdat ik verwachte dat dit te maken had met mijn te grote programma's ten opzichte van mijn oude processor (1.2GHZ) heb ik een snellere processor aangeschaft (2GHZ). welke zonder probleem is geaccepteerd.
vervolgens heb ik na diverse adviezen op het web mijn c schijf geformateerd.
en hier een originele windows XP Profesional versie opgezet.

helaas het probleem van plotseling afsluiten doet zich nog steeds voor.
A: is dit een probleem van de harde schijf?
B: heeft dit te maken met een windows xp probleem?

PS: opdit moment ben ik opdeze pc nog niet ingelogd op het internet (dus 100% virus en spyware vrij) Denk ik.

indopower

Verwijderd

Waarom denk je dat het met je hdd te maken heeft ?
Moederbord, geheugen (,voeding) zou ik het eerder in zoeken.
Voeding niet zo snel omdat je aangeeft dat het alleen met zware programma's gebeurd en dat zou wel erg raar zijn als het dan daar mee te maken heeft. Uitsluiten doe ik het niet.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je denkt dat de HDD kapot is, dan test je hem toch even? In de FAQ van dit subforum kun je onder "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" meer dan genoeg informatie terugvinden. Maar neem verder ook eens de startpost van het beleid van Processors, Mobo's & Geheugen door en dan aansluitend de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, omdat dit mij geen HDD-probleem lijkt ;)

In ieder geval is dit niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt het doornemen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Aangezien je hier nieuw bent en dat geeneens hebt gedaan, raad ik je aan om terug te klikken naar de registratievoorwaarden. Neem deze in z'n geheel aandachtig door, incluis de linkjes. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.