Ik heb nu al ongeveer 1,5 jaar dual monitor, en het bevalt me goed. Maar ik weet dat het eigenlijk nog beter kan. Eerst had ik een 17" en een kuch 15". Maar nu heb ik 2x een 17" maar volgens mij kan het nog veel beter, met ondersteuning van programma's enz.
Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om programma's op hun positie te locken ? Dat ze niet meer reageren, totdat je het programma'tje uitzet ofzo. Want ik kijk namelijk tv op m'n 2e monitor, en vaak game ik er dan ook nog mee. Dit gaat raar genoeg helemaal goed, maar dan moet ik wel in de game de reso draaien die ik onder windows op ook heb, anders verspringt mijn beeld op de 2e monitor.
Ik heb nu al verschillende dingen geprobeert, namelijk:
Dualview :
- Programma crasht de hele tijd.
- Instellingen werken niet altijd.
Ultramon :
+ Kun je veel mee instellen
+ 2 verschillende wallpapers
+ 2 verschillende taakbalken
+ Mirroring support.
- Geen oplossing voor het verspringen van het beeld.
Maar volgens mij zijn er nog wel meer progjes voor, alleen de got search is dood ( omega parameters weer ) En met google vind ik niet wat ik wil vinden.
Verder zoek ik ook nog steeds naar een mooi progje waarmee ik alles bij kan houden op m'n pc ( op die 2e monitor dan ). Samurize had ik al geprobeert, maar die crasht vaak bij mij.
Zou het misschien mogelijk kunnen zijn om programma's op hun positie te locken ? Dat ze niet meer reageren, totdat je het programma'tje uitzet ofzo. Want ik kijk namelijk tv op m'n 2e monitor, en vaak game ik er dan ook nog mee. Dit gaat raar genoeg helemaal goed, maar dan moet ik wel in de game de reso draaien die ik onder windows op ook heb, anders verspringt mijn beeld op de 2e monitor.
Ik heb nu al verschillende dingen geprobeert, namelijk:
Dualview :
- Programma crasht de hele tijd.
- Instellingen werken niet altijd.
Ultramon :
+ Kun je veel mee instellen
+ 2 verschillende wallpapers
+ 2 verschillende taakbalken
+ Mirroring support.
- Geen oplossing voor het verspringen van het beeld.
Maar volgens mij zijn er nog wel meer progjes voor, alleen de got search is dood ( omega parameters weer ) En met google vind ik niet wat ik wil vinden.
Verder zoek ik ook nog steeds naar een mooi progje waarmee ik alles bij kan houden op m'n pc ( op die 2e monitor dan ). Samurize had ik al geprobeert, maar die crasht vaak bij mij.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 23:45 ]