Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
kapotte ps2 port? bij mij in ieder geval werkte de ps2 poort maar half(soms wel soms niet) en heb de muis toen in de usb poort gedaan en werkte de muis perfect(bij mijne zat een special stuk voor ps2 en als je die eraf haald had je een usb stuk).
Verwijderd
Misschien houdt de muis ook winterslaap...en moet ie apart worden wakker geschud.
Ik was de muis onregelmatig kwijt in 2k 95% van de tijd deed ie 't en heel af en toe niet ... even opnieuw laten detecteren en dan deed ie het weer ...
het probleem was verdwenen na een bios acpi update
dit klinkt een beetje hetzelfde
Ik was de muis onregelmatig kwijt in 2k 95% van de tijd deed ie 't en heel af en toe niet ... even opnieuw laten detecteren en dan deed ie het weer ...
het probleem was verdwenen na een bios acpi update
dit klinkt een beetje hetzelfde
ok, mijn bios is de nieuwste versie die er bestaat.
Muis kapot??? nope, doet het normaal perfect. Alleen na een hibernate doet hij niet.
Het is zeg maar hetzelfde als wanneer je je muis lostrekt bij win2k. Dan doet hij het ook niet meer.
USB is met deze geen optie, want hij kent alleen PS/2 en serieel... (misschien wordt het maar eens tijd voor een nieuwe trackball...)
Muis kapot??? nope, doet het normaal perfect. Alleen na een hibernate doet hij niet.
Het is zeg maar hetzelfde als wanneer je je muis lostrekt bij win2k. Dan doet hij het ook niet meer.
USB is met deze geen optie, want hij kent alleen PS/2 en serieel... (misschien wordt het maar eens tijd voor een nieuwe trackball...)
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier