Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PDA] Meningen/ervaringen ASUS MyPal A716

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Al geruime tijd zit ik te denken om een PDA aan te schaffen. Nu dacht ik eerst aan de Palm Zire 72 echter heeft deze geen WLAN ondersteuning.
De ASUS MyPal A716 heeft dit wel maar heeft geen camera. Nou had ik zelf al bepaald dat ik liever WLAN heb dan een camera. Nu wilde ik alleen nog even weten of er nog minpunten aan de MyPal A716 zitten? Is het, qua ervaring dan(in de specs is de MyPal beter dan de Zire), te vergelijken met een Palm Zire 72?
Ik ben opzoek naar een PDA voor wat agenda werk maar ook voor wat media (mp3, spelletje).
Wat ik me ook nog afvroeg of er veel verschil zit tussen Windows Mobile 2003 en Palm OS?

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11 09:16
Dit topic gaat over de a716: Asus 716 ervaringen?

Er zijn verder meer als voldoende topics te vinden over de verschillen tussen PalmOS en PPC. Ook loopt er nog een apart topic over de Zire72, en wel hier: [rml][ PDA] Nieuwe PalmOne Zire31 en Zire72[/rml]
Persoonlijk zou ik voor de Zire gaan, maar dat is omdat ik meer een fan ben van PalmOS. Het is van belang dat je niet puur naar specs kijkt als naar PPC/PalmOS machine's kijkt; beide OS'en springen er namelijk anders mee om. Verder zijn ook zaken als batterijduur van belang.
Lees beide threads door, spreek mensen in je omgeving aan met een PDA, maar het belangrijkste: ga er zelf eens in de winkel mee spelen en kijk wat je er van vindt.

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

zugzug heeft eigenlijk alle redenen waarom dit topic dichtgaat al genoemd.
Verder is het helaas zo dat een vraag naar het verschil tussen Windows Mobile 2003 en Palm OS altijd uitdraait op een soort felle strijd, waarin argumenten worden gebracht die helemaal niet meer aansluiten op de wensen van de vraagsteller.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.