Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen

Ik heb al gezocht naar de HDD060 maar eigenlijk niks bruikbaars gevonden. Ik heb namelijk een probleem... hij doet het niet :'(
ik heb hem gisteren gekocht en ik krijg de software niet geinstalleerd. De versie die ik erbij kreeg deed het al helemaal niet dus ik heb de nieuwste versie van DMM (3.0) gedownload. Daarna kreeg ik de melding dat framedyn.dll niet op de pc stond, dus heb ik die ook al gedownload. Nu installeert hij zonder foutmeldingen, maar als ik het wil opstarten en dubbelklik op het DMM-icoon zegt hij: "Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden". Ik denk dat het met de Java Runtime-engine te maken heeft, maar hij heeft Sun JRE wel gewoon geinstalleerd.
Iemand een antwoord?

Verwijderd

hmm als je eens uitlegt wat dat is?
weet niet of dit wel in GTalk moet..

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
reviews: Philips hdd060 MP3-speler review

Ik zat ook raar te kijken...

Bij de conclusie van het apparaat zitten mensen ook niet echt te springen met het installeren voor de software, dus jij bent niet de enige.

Verder geen ervaringen met whatsoever muziek dingetjes, maar wel verduidelijkt wat het is.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sun Java heb je niet nodig, die heb ik namelijk ook niet geïnstalleerd en bij mij werkt het gewoon (Heb de HDD100 ;)) Ik gebruik trouwens versie 2.0 zonder problemen... Echter zitten er wel nadelen aan de software, maar die kom je ook wel tegen denk ik... V2.0 is namelijk erg precies als het om ID3 gaat... 8)7

http://www.p4c.philips.co..._00/hdd060_00_pcs_nld.zip <- Die trouwens geprobeerd?
Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 22:07:
hmm als je eens uitlegt wat dat is?
weet niet of dit wel in GTalk moet..
De HDD060 is een HDD based MP3-speler van Philips ;)

Voor wat gegevens: Klik
Afbeeldingslocatie: http://www.diskidee.nl/images/p/philipshdd060.jpg
Deze is dat om precies te zijn

[ Voor 46% gewijzigd door CH4OS op 13-08-2004 22:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die is het ja, die GJ-tje aanwijst. Maar het probleem is al opgelost, ik heb nog een beetje zitten stoeien en toen maar heel Java erafgegooid en opnieuw geinstalleerd en nu doet hij het! Ik heb er nog niet zoveel mee gedaan nu, nog niet zoveel tijd gehad. Maar hij is denk ik wel goed genoeg voor mijn eisen, en dat was vooral 1,5 gb geheugen.
Toch allemaal bedankt!