Toon posts:

DC HUB op Linux Mandrake Mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Salut.
Ik heb net Linux Mandrake 9.2 geïnstalleerd en zit nu even met een groot probleem. Ik zou graag een DC HUB op dit systeem willen hebben, dus mijn eigen hub hebben met het programma DC++.

Ik kan nu dus alleen een .EXE downloaden maar dit is voor WINDOWS niet voor Linux. Kan iemand me vertellen waar ik een proggie kan downen zodat ik mijn eigen hub kan hosten of server zodat mensen kunnen inloggen en samen downloaden van elkaar?

Voor mensen die niet weten wat DC++ is, kijk een sourceforge.net of op google.nl naar DC++ en je hebt het zo gevonden.

Een windows host kan ik downloaden op www.neo-modus.com maar zoals ik al zij ik ben vrij nieuw met linux, dus een .exe emuleren kan ik niet (.exe toch laten wereken op linux met een emulator) dus misschien kan iemand me vertellen wat ik nu kan doen.

SORRY als deze post op verkeerde topic staat maar ik dacht ik wil een HOST dus network + servers is dan de goede topic om te vragen.

Alvast hartelijk bedankt!

• Snuffert
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:42
als je beetje rondzoekt op het forum van dc++ site kom je wel wat tegen
http://verlihub.sourceforge.net/
deze ben ik tegen gekomen voor linux

hmz...

Verwijderd

Ja je zit hier in het verkeerde forum... Dit zou eerder naar SA of misschien naar NOS verplaatst moeten worden.

Je hebt blijkbaar zelf niet al te veel moeite gedaan om ook maar IETS te zoeken.

Als je even googled op dc hub linux is de eerste hit die je krijgt:
http://opendchub.sourceforge.net/

Er zullen vast nog tonnen meer clients en oplossingen zijn voor linux.

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel goed gezocht maar kon niks vinden dat mij lukte.
Alles moet ik eerst MYSLQ en PHP installeren en zo en k weet niet hoe dat moet. K ben op zoek naar iets wat meer is van

.ini openen en alles goed instellen

dan de server opstarten en klaar,
want een handleiding hoe te installeren kan ik nergends vinden

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 10:54

Arfman

Drome!

Dan zit je bij Linux verkeerd ;)
Probeer eerst wat meer algemene kennis van Linux op te doen voordat je zoiets installeert. Linux vereist een redelijk brede kennis als je er echt mee wilt gaan werken op deze manier.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dit heeft niets te maken met PNS, maar hoort gewoon in NOS thuis.

Echter geeft een NOS mod aan dat deze ook door op slot gaat, dus move ik 'm niet maar zet ik 'm meteen op slot.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.