Wie is er nou dom?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De regering? Of de tweakers die deze reactie kritiekloos naar de +4 modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Zie het als een grapje en maak je niet zo druk zou ik zeggen.

offtopic:
/me heeft geen ervaring met de FP maar vind het wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielius
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 11:40
volgens amd2600 zijn er nog meer mensen dom;

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1103281

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
N PC is met PC-Privé vrijwel gratis, dan zou ik zo'n post ook naar +4 modden :*) :+

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Het is een blijft een reactie die niets toevoegt. Je kan hem in zekere zin als grappig beschouwen, maar ik vind 0 Overbodig of misschien zelfs -1 (is misschien ook wel een flame) de beste score. Maar goed, ga dat eens wijsmaken aan iedereen die zo hard op gevoel modereert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
gezien de moderaties kan hij wel een vlinke schop naar benden gebruiken

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gezien mijn voorkeur voor deze regering (Ja, IK ben er WEL tevreden mee, Balkenende moet je alleen niet via TV consumeren) vind ik dit een flinke flame.

Gelukkig is deze reply nog nieuw en kan ik me hierin wel beheersen; ik kijk het ff aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

overigens snap ik er geen bal van: Iedereen vind PCprive toch gewoon leuk? Die PC kopen ze toch wel en zo duur zijn PC's niet meer (voor 300 euro kan je surfen), waarom zou de overheid dat sponseren heden ten dage. Krijg je weer al die Bakkelende zeikers die alles afkraken terwijl ze nu eindelijk echt in iets luxe snijden.

Zeiken om het zeiken; misschien dat er morgen een PM wakker wordt en replies met alleen regering-bash allemaal als offtopic op 0 zet. Ik weet nog dat toen het 2200 euro was iedereen aan het kijken was naar een dual-systeem, een RAID0+1, een vette GPU en 2 schermen.... allemaal gesponserd door de overheid. Beetje onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

* botoo ziet in die post niet meer dan een simpele troll, en ook al ben ik het vaak eens met de stelling, het blijft een ononderbouwde(!) troll.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Onderbouwd, quasi-grappig bedoeld door de ":+" erachter. Een nul is daarom voor mij de beste middenweg tussen grappig en een troll, want die beide interpretaties zijn goed mogelijk (al hangt dat wel van je soort humor af, of je hier nou zo blij moet zijn weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ook nog een schopje gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Wat een ellendedraad.

De ergste trollen (zoals die uit de ts ;)) een tik verkocht, en zelf ook maar even gereageerd: het is niet alleen de overheid die kortzichtig bezig is, namelijk :)
Ecteinascidin schreef op 13 augustus 2004 @ 22:43:
Zeiken om het zeiken; misschien dat er morgen een PM wakker wordt en replies met alleen regering-bash allemaal als offtopic op 0 zet.
*wekker simuleert* *hoopvol vingertjes kruist*

[ Voor 52% gewijzigd door Rataplan op 14-08-2004 12:40 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

ik adviseer ... de user AMD2600 even na te gaan. plaatst nu 14 reacties in twee dagen met allemaal een niveau van ? allemaal een 'grappige' bedoeling.
alhoewel hij het zelf al toegeeft : http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1104170

[ Voor 45% gewijzigd door Ids Lupo op 15-08-2004 20:41 ]

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat is nou de kracht van het modereersysteem. Als er een reactie onzinnig is dan wordt dat opgevangen door de mensen die modereren. Vooralsnog zie ik niet in waarom we moeten ingrijpen, want zijn reacties zijn niet van een dermate laag niveau dat er ingegrepen moet worden.
Pagina: 1