/me heeft geen ervaring met de FP maar vind het wel grappig
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Gelukkig is deze reply nog nieuw en kan ik me hierin wel beheersen; ik kijk het ff aan
Zeiken om het zeiken; misschien dat er morgen een PM wakker wordt en replies met alleen regering-bash allemaal als offtopic op 0 zet. Ik weet nog dat toen het 2200 euro was iedereen aan het kijken was naar een dual-systeem, een RAID0+1, een vette GPU en 2 schermen.... allemaal gesponserd door de overheid. Beetje onzin.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
O jaG33rt schreef op 14 augustus 2004 @ 11:51:
Onderbouwd
De ergste trollen (zoals die uit de ts
*wekker simuleert* *hoopvol vingertjes kruist*Ecteinascidin schreef op 13 augustus 2004 @ 22:43:
Zeiken om het zeiken; misschien dat er morgen een PM wakker wordt en replies met alleen regering-bash allemaal als offtopic op 0 zet.
[ Voor 52% gewijzigd door Rataplan op 14-08-2004 12:40 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
alhoewel hij het zelf al toegeeft : http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1104170
[ Voor 45% gewijzigd door Ids Lupo op 15-08-2004 20:41 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei