• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Heeft er iemand de film gezien?

Ik heb geen zin om het hele verhaal uit te leggen, maar het komt er op neer dat 2 broers, en later ook hun vader samen grote criminelen vermoorden, omdat ze anders toch vrijuit gaan...

A.U.B. eerst film kijken, voordat je reageerd. Deze film brengt je namelijk zwaar aan het twijfelen wat goed en fout is.

Ikzelf heb zoiets dat moorden verboden is. Al helemaal in de naam van god. (Kijk maar was de Ieren en Britten doen, Saddam Hoessein en de Palestijnen en Israliers).

Maar vande andere kant: Probeer de situatie in amerika voor te stellen. daar worden elke nacht tientallen mensen in elke grote stad vermoord. (In Brabant de afgelopen 3 maanden 9 of zow). Dus ze doen ook wel iets goeds.

En goede mensen liggen er toch niet wakker van??

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-01 12:06

faraway

Dank U...

Heeft er iemand de film gezien?
A.U.B. eerst film kijken, voordat je reageerd.
Dus alleen mensen die 'ja' antwoorden mogen reageren :?

• Infinithlon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 19:01

Infinithlon

i was there!

Ik heb hem gezien (al denk ik dat de meeste mensen hier verstandig genoeg zijn om te kunnen reageren zonder hem gezien te hebben).

Ik moet zeggen dat het mes aan twee kanten snijdt....
Je kunt niet één-twee-drie kiezen of het wel of niet zou mogen, de vraag is denk ik meer: waar ligt de grens?
Want killersquads die criminelen "opruimen" kunnen in principe een hoop goeds doen voor onze samenleving. Nou ja, iig de samenleving in de US dan, hier is het al vrij rustig natuurlijk.

Super film BTW!!! echt gaaf :9

when i wake up people take up mostly all of my time!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Jah... maar deze jongetjes killen uit naam van god...

en dat deden ook meer mensen.. Waar houden ze op? Die italliaan ging over de schreef door die pastoor te bedrijgen... laat staan die FBI agent, die zonder reden iemand dood schoot... dat kan toch niet?

Verwijderd

Ja. die heb ik dus gister ook gezien.
Maar wat jij nu niet zegt is dat er een "rocco" tussen zat. die ook mensen neerschoot die niet ehm. slecht waren/ of deel van de maffia.
Dust.
En wie bepaalt er wie er neergeschoten mag worden?

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Op donderdag 28 december 2000 14:39 schreef TeasZ het volgende:
Ja. die heb ik dus gister ook gezien.
Maar wat jij nu niet zegt is dat er een "rocco" tussen zat. die ook mensen neerschoot die niet ehm. slecht waren/ of deel van de maffia.
Dust.
En wie bepaalt er wie er neergeschoten mag worden?
Die italliaan ging over de schreef door die pastoor te bedrijgen...
lezen is een kunst...

Maar verders: wat je zegt klopt... wie bepaalt dat?

Pagina: 1