Nog niet besteld, maar wel geintereseert.
Ziet er wel leuk uit, al die specs.
En wel handig, en cd's en mp3's afspelen.
Ziet er wel leuk uit, al die specs.
En wel handig, en cd's en mp3's afspelen.
The Ghost
Ik liep er net tegenaan, ik ga nog niet kopen, heb net een MD-recorder gekocht. Dus poen = ff op.
Kaj.
Kaj.
Hmhm, wat is nu precies het verschil en heeft iemand al ergens recenties gelezen over het product, of de batterij echt zolang meegaat, of het geluid een beetje redelijk is, etc, etc.
Verwijderd
Ik heb begrepen dat zo gauw als het apparaatje leverbaar is, er ook een exemplaar richting T.net gaat voor een review.
Dat wacht ik eerst wel ff af !!
bdw het gerucht dat het hier om vaporware gaat wordt steeds hardnekkiger . . .
Dat wacht ik eerst wel ff af !!
bdw het gerucht dat het hier om vaporware gaat wordt steeds hardnekkiger . . .
Verwijderd
Die mp3-discman bij www.mambox.nl is volgens mij fake, kijk maar naar het logootje wat erin geplakt is, en de specificaties die zijn geript van de mambox.
Maar goed, de definitie van vaporware is dat produkten aangekondigd worden die er nog niet zijn. Dus in weze is alles vaporware totdat het tastbaar is. Maar het is wel duidelijk dat de fabrikant er serieus mee bezig is de MamboX daadwerkelijk op de markt te zetten.
Maar goed, de definitie van vaporware is dat produkten aangekondigd worden die er nog niet zijn. Dus in weze is alles vaporware totdat het tastbaar is. Maar het is wel duidelijk dat de fabrikant er serieus mee bezig is de MamboX daadwerkelijk op de markt te zetten.
Verwijderd
Wij hebben een sample van de MP3-discman en we zijn hem aan het testen.
Discman zal er niet op komen te staan ivm Sony trademark!
Ter info; dit MP3-Cdspelertje komt eind April naar Nederland.
Wij hebben nu de 1ste Mp3 Cd-speler in Nederland.
Maar nog leuker wordt het als ze binnenkort leverbaar zijn!
En ter review worden aangeboden!
Discman zal er niet op komen te staan ivm Sony trademark!
Ter info; dit MP3-Cdspelertje komt eind April naar Nederland.
Wij hebben nu de 1ste Mp3 Cd-speler in Nederland.
Maar nog leuker wordt het als ze binnenkort leverbaar zijn!
En ter review worden aangeboden!
Verwijderd
pff volgens mij heb ik veel liever dat ding van terratec ziet er veel cooler uit niet zo plastic achtig enzo
ja ik weet dat je hem niet in je binnenzak kan steken maar toch
ja ik weet dat je hem niet in je binnenzak kan steken maar toch
gelukkig heb ik hem al gepre-orderd meteen toen de mambox.nl (nu mamboxfans.com) site geopend was
is nog goedkoper dan met de tweakers.net actie.....
How bad is it on a scale from one to Spurs
Verwijderd
Wat een scam!
dit houd je toch niet voor mogelijk? Mp3dude (oftewel Marcel - psxsales@dds.nl), als je anoniem op dit board wilt posten, wees dan niet zo stom om in je profile je eigen emailadres te zetten! hahaha val jij ff door de mand!
Korte uitleg aan de rest die deze thread leest: Marcel is mijn ex-partner die de domeinnaam www.mambox.nl geregistreerd had op zijn bedrijf. Onze samenwerking is op niets uitgelopen, maar aangezien het veel tijd, geld en moeite kost om deze terug te claimen zijn we maar met www.mamboxfans.com verder gegaan.
Dit kunnen sommige mensen hier vast wel beamen die de geschiedenis gevolgd hebben met onze site.
Die MP3-Discman op www.mambox.nl is mijns inziens zo fake als het maar kan, toen ik hem via icq vroeg of hij die sample kon showen omdat wij natuurlijk wel geinteresseerd zijn om deze eventueel te gaan distribueren, kon dat niet. Een professioneel bedrijf zou een geinteresseerde (grote) klant nooit afslaan. Eerst was het de Mbox, nu is het deze, en het brengt alleen maar verwarring.
Marcel, of moet ik mp3dude zeggen, ik nodig je uit hierop te reageren. Ik hoop niet dat het uitloopt op een flamewar, maar ik vond het toch nodig dit bericht hier te plaatsen, aangezien ik graag dit soort grappen uit de wereld wil helpen, niemand is erbij gebaat.
dit houd je toch niet voor mogelijk? Mp3dude (oftewel Marcel - psxsales@dds.nl), als je anoniem op dit board wilt posten, wees dan niet zo stom om in je profile je eigen emailadres te zetten! hahaha val jij ff door de mand!
Korte uitleg aan de rest die deze thread leest: Marcel is mijn ex-partner die de domeinnaam www.mambox.nl geregistreerd had op zijn bedrijf. Onze samenwerking is op niets uitgelopen, maar aangezien het veel tijd, geld en moeite kost om deze terug te claimen zijn we maar met www.mamboxfans.com verder gegaan.
Dit kunnen sommige mensen hier vast wel beamen die de geschiedenis gevolgd hebben met onze site.
Die MP3-Discman op www.mambox.nl is mijns inziens zo fake als het maar kan, toen ik hem via icq vroeg of hij die sample kon showen omdat wij natuurlijk wel geinteresseerd zijn om deze eventueel te gaan distribueren, kon dat niet. Een professioneel bedrijf zou een geinteresseerde (grote) klant nooit afslaan. Eerst was het de Mbox, nu is het deze, en het brengt alleen maar verwarring.
Marcel, of moet ik mp3dude zeggen, ik nodig je uit hierop te reageren. Ik hoop niet dat het uitloopt op een flamewar, maar ik vond het toch nodig dit bericht hier te plaatsen, aangezien ik graag dit soort grappen uit de wereld wil helpen, niemand is erbij gebaat.
Je hebt nog http://www.mambox.nl in je profile staan
Verwijderd
dusssss.. xander en mp3man.. begrijp ik hier uit dat die mp3-discman gewoon fake is..? is het niet strafbaar gesteld om geld te vangen voor iets dat niet bestaat? heet zoiets niet fraude/oplichting?
dus mp3man is eigenlijk gewoon een goedkope dief?
hm?
dus mp3man is eigenlijk gewoon een goedkope dief?
hm?
hoezo geld verdienen? als jij dat ding niet krijgt dan betaal je ook niets toch? want je betaalt aan de postbode.... of zie ik dat verkeerd, ze maken je hooguit blij met een dode mus, want ALS dat ding niet bestaat hebben ze je mooi lekker gemaakt voor een ding wat helemaal niet bestaat, daar ga ik zeker niet van uit.... mambox rulez!! ik kan niet wachten tot 10 april....
How bad is it on a scale from one to Spurs
Verwijderd
Ja de mp3 discman van mambox.nl. prachtig ding notttt...wie wil er nou met zo'n eivormig geval in je zak lopen. Ik heb tevens de website gezien, bestaande uit een pagina. Moet je zo'n pagina nog serieus nemen.
Oke ben misschien enigszins bevooroordeeld.
Oke ben misschien enigszins bevooroordeeld.
Verwijderd
Nee dat is niet waar, staat ook nergens. 10 april wordt ie verscheept (vanuit taiwan). En dat is dus wat Tagram, de fabrikant, zegt. MamboX Benelux -verwacht- ze dan ongeveer een week later.
Niet teveel op de zaken vooruit lopen en geen loze beloften doen. Maar je wordt wel op de hoogte gehouden.
Niet teveel op de zaken vooruit lopen en geen loze beloften doen. Maar je wordt wel op de hoogte gehouden.
Xander-> Gebeurt dat verschepen met een vleugelboot ofzo?
Als iets verscheept wordt vanuit Taiwan, heb je je spullen in het gunstigste geval 6 weken later.
Dat gaat in een groot containerschip, samen met -jawel- andere containers, anders kost het verzenden teveel geld.
Voordat de boel vanuit Taiwan hier is, én ook nog ingeklaard door de douane, ben je gewoon zes weken verder, vaak nog langer.
Kaj.
Als iets verscheept wordt vanuit Taiwan, heb je je spullen in het gunstigste geval 6 weken later.
Dat gaat in een groot containerschip, samen met -jawel- andere containers, anders kost het verzenden teveel geld.
Voordat de boel vanuit Taiwan hier is, én ook nog ingeklaard door de douane, ben je gewoon zes weken verder, vaak nog langer.
Kaj.
Verwijderd
Hey mp3dude, het is niet zo verstandig om reclameuitingen te doen op dit board. Ten eerste is dit board niet bedoeld daarvoor, ten tweede wordt het niet gewaardeerd. Ga ff ergens anders lopen spammen.
Toch wil ik even reageren op de stellingen in jouw posting.
Ik zou niet weten waarom jij voor een scherpere prijs een mp3 cd speler aan kunt bieden, en wij niet. Mocht het al zo zijn dat er zo'n "mp3-discman" komt, en is deze interessant, dan gaan wij deze natuurlijk ook leveren. Maar mocht jij de MamboX willen gaan leveren, dan zul je ze toch via MamboX Benelux of Maxtek Duitsland moeten betrekken, en dan zit er dus minder marge op. Hoe kan je dan goedkoper zijn?
Maar goed, de enige mp3 cd spelers die op de korte termijn eraan komen zijn de MamboX en daarna de PINE SM-200C. De Pine wordt aangekondigd voor ergens in april, maar toen we op de CeBIT spraken met Pine en zeiden dat we dan afspraken wouden maken om een partij af te nemen, werd het juni. De Pine SM-200C zou al in november vorig jaar komen trouwens.
Geloof je het zelf dat die "MP3-Discman" in April komt? Vertel dan maar eerst wie de fabrikant is, en laat een onafhankelijke partij je sample reviewen die je zegt te hebben, want daar geloof ik dus ook geen snars van.
overigens, "discman" is een trademark van sony.
Toch wil ik even reageren op de stellingen in jouw posting.
Ik zou niet weten waarom jij voor een scherpere prijs een mp3 cd speler aan kunt bieden, en wij niet. Mocht het al zo zijn dat er zo'n "mp3-discman" komt, en is deze interessant, dan gaan wij deze natuurlijk ook leveren. Maar mocht jij de MamboX willen gaan leveren, dan zul je ze toch via MamboX Benelux of Maxtek Duitsland moeten betrekken, en dan zit er dus minder marge op. Hoe kan je dan goedkoper zijn?
Maar goed, de enige mp3 cd spelers die op de korte termijn eraan komen zijn de MamboX en daarna de PINE SM-200C. De Pine wordt aangekondigd voor ergens in april, maar toen we op de CeBIT spraken met Pine en zeiden dat we dan afspraken wouden maken om een partij af te nemen, werd het juni. De Pine SM-200C zou al in november vorig jaar komen trouwens.
Geloof je het zelf dat die "MP3-Discman" in April komt? Vertel dan maar eerst wie de fabrikant is, en laat een onafhankelijke partij je sample reviewen die je zegt te hebben, want daar geloof ik dus ook geen snars van.
overigens, "discman" is een trademark van sony.
MP3Dude: ik zie op je site een afschuwlijk lelijke Mp3 speler en de MamboX... die echter 30 piek duurder is dan wij Tweakers ze kunnen krijgen. Jammer voor je, maar aan ons zul je dus echt niks verkopen.
En op zo'n ontzettend zielige manier over jezelf praten wordt het ook niet beter van:
Zeg Xander heb je al een Sample?
Die gasten van mambox.nl hebben een sample van de MP3-discman en ze zijn hem aan het testen.
Volgens hun info komt dit MP3-Cdspelertje eind April naar Nederland.
En ze vertelden dat er een Vette Website word gemaakt...
Zij hebben de 1ste Mp3 Cd-speler in Nederland.Da's pas gaaf man!
Inderdaad de page die nu te zien is,ziet er kazig uit,maar toch een ruig spelertje voor een strakke prijs..
Pagina: 1