Toon posts:

ghost 2003 "hangt"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goededag allen,

Ik heb een groot probleem met het maken van een ghost van een aantal systemen over een netwerk naar een server. Ik wil de ghost's op een server zetten om zo makkelijk systemen te kunnen ghosten.

-hier de situatie.

Ik draai een aantal xp stations desktops en laptops ik maak per systeem een netwerkbootable floppy, met een mapping naar de server zet ghost.exe op de server en boot met de flop type ghost.exe en volia ghost start op.

Ik heb een systeem geheel kunnen klonen (desktop) en een itegrety check ook vanaf de server gaat allemaal prima, systeem 1 klaar jippie.
Nu pak ik een laptop gaat ook allemaal heel fijn, maar zodra ik de ghost probeer te maken gaat hij soms tot de helft soms tot er slecht 4 mb over is om te geesten en dan hangt het hele zaakie, balen dus.

Ik kreeg een keer een melding dat spanning niet mogelijk zou zijn op de disk van de server, maar dat is onzin omdat de andere geest ook gespanned en wel op dezelfde schijf staat. Verder heb ik voldoende vrije ruimte op de server. Ik werk pas bij mijn nieuwe baas en ik zou gaarne een oplossing voor dit probleem.