HP4500n print slecht tot niet

Pagina: 1
Acties:

• Rrrr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 14:59
Ik heb vandaag mijn "nieuwe" printer binnen gekregen, maar zat echter helemaal onder de gele poeder (waarschijnlijk door transport). Dus ik dat ding helemaal uitelkaar gehaald, schoongeblazen met luchtcompressor. Daarna zet ik hem weer in elkaar, na wat prutsen met het netwerk krijg ik hem aan de praat.

Waar het nu om gaat:
Bij die zelfdrukken, print ie hooguit wat vlakken uit. Als ik vanaf m'n pc een word docje wil printen, print ie niets uit behalve wat (wat erop moet lijken) letters.
Volgens de persoon waar ik hem vandaan heb, kun je er nog aardig wat printjes mee maken. Heb ik nu ergens met m'n poten aangezeten waardoor hij het niet meer doet (volgens mij niet)? Of is er kit op (drum, fuser of transfer)?
Ik kan dus geen afdruk maken van met de percentages van hoeveel elke toner nog heeft, want die kan ik niet lezen (als je die al kunt uitprinten.

Heeft er iemand een idee?

Groetjes
Rrrr

Ps. Ik heb al gezocht, maar kon er niet echt wijzer van worden daarom deze vraag

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Als ik dit zo lees is het een kleuren printer en geen nieuwe of men heeft de printer eerst getest voordat deze is verzonden. Het lijkt re namelijk bijzonder veel op dat men de toner cardrige's in de printer heeft laten zitten tijdens transport, waarbij de gele cardrige is gaan lekken. Dus je hebt overal toner in zitten. Als ik gelijk heb dan zou ik de printer mooi terug sturen en schoon laten maken of als het daadwerkelijk een nieuwe printer is een andere laten toe zenden waar men de cardrige's er niet in heeft laten zitten tijdens transport. Toner is overigens een iritant goedje.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Deze printers vervuilen zichzelf al enorm tijdens gewoon printen. gewooon afblijven gaat vaak wel goed. Maar kijk eens even of de shutter van de scanner niet in de weg zit.

de scanner is dat ding boven op de ijzeren plaat onder de topcover.
tussen het ijzer en dat ding zit een shuuter die moet voorkomen dat er rotzooi in de scanner komt als de deur open is

anders moete je even "jammen" ga printen en trek een la open en kijk of er bijvoorbeeld wel een goed beeld staat op die zwarte band . enz enz.

Iperf

• Rrrr
Oke hij print dus nu wel wat. Als ik een kleurenplaatje uitprint (faxafdruk) dan print hij aan de linkerkant van het papier een gedeelte (circa 0.5 cm) af (lijkt er zelfs ook nog op). In het midden print hij ook wat uit, maar dat is dan zwart (moet kleur wezen) en flets.

Over die scanner, waar zit die precies? Ik heb wel een oogje gevonden, maar die zat wel onder de ijzeren plaat en zie je als je de bovenste la opent.

[ Voor 29% gewijzigd door Rrrr op 20-08-2004 14:40 ]

• Rrrr
schop

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het gaat om een 'nieuwe' printer, contacteer dus even je leverancier :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ZeRoC00L schreef op 20 augustus 2004 @ 15:25:
Het gaat om een 'nieuwe' printer, contacteer dus even je leverancier :)
nee het ging niet om een nieuwe maar om een "nieuwe"
Volgens de persoon waar ik hem vandaan heb, kun je er nog aardig wat printjes mee maken.

Iperf

Pagina: 1