[gele balken]videokaart te heet?

Pagina: 1
Acties:

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Als de computer een tijdje aan gestaan heeft (soms 5, soms 15 minuten) flikkert het beeldscherm even en staan er dwars over het scherm verticale (gele balken), ik kan dan nog even met de muis bewegen voordat het scherm nog een keer flikkert en helemaal een wazig beeld produceerd.

Als ik dan de computer overnieuw opstart zijn soms heel de instellingen van de moniter verkloot. (o.a. niet meer gecentreerd).

Dit gebeurt nu al een tijdje en ik dacht eerst dat het aan de vga stekker lag maar ik begin nu echt te vrezen dat mijn vk het loodje aan het leggen is.

Voordat ik ga rommelen met andere videokaarten/monitoren zou ik graag jullie mening hierover willen horen.

Alvast bedankt.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:45
Hoe is de koeling in je kast? En voel eens of je videokaart erg warm wordt.

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
zeker weten dat het je kaart is en niet je monitor ? .... als je dat nog kan proberen heb je in ieder geval 1 kans uitgesloten.

[ Voor 2% gewijzigd door paulh op 13-08-2004 20:09 . Reden: foute zin constructie ]

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
ik dacht eerst dus ook dat het het de monitor was maar ik begrijp niet hoe mijn monitor er voor kan zorgen dat de computer crashed.

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
ah daar heb je punt. Dan zal het wel ergens aan je kaart liggen idd.

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Verwijderd

Ehmmm, ik zou zeggen dat je je kaart iets naar beneden moet clocken!
:)
Pagina: 1