Toon posts:

Transport Giant JoWooD (demo) start niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist de Transport Giant demo geïnstalleerd, maar krijg het spel niet aan de praat. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar volgens mij heeft het met mijn 3D kaart te maken.

Zodra ik het spel wil starten, gebeurd er namelijk helemaal niks, zie alleen 1 sec het cursor pijltje in een zandlopertje veranderen en dat is alles. Er staat ook niks onder processes in Windows Task Manager. Nu heb ik de config gedraaid en daar kan je een render test uitvoeren. Op het moment dat ik een JoWooD logo hoor te zien blijft het beeld zwart en springt hij terug uit de test. Hierdoor heb ik dus een klein vermoeden dat het iets met de GFX kaart te maken heeft of de desbetreffende drivers die ik gebruik, maar ik had met de 4.6 drivers namelijk al precies hetzelfde.

Specs: P4 3Ghz @ 3.4Ghz
1GB Kingston PC3200
Club 3D Ati Radeon 9800 Pro (Catalyst 4.7)
WinXP Pro UK SP1 + alle updates

Ik heb het ook op mijn andere pc geprobeerd, P4 2Ghz@2,4Ghz met 512MB PC2700 en een Geforce 3 Ti200 en het spel loopt daar perfect, start gewoon op.

Heeft iemand eerder dit probleem gehad met misschien de oplossing?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 23:01 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Ik heb de topictitel even voor je aangepast :)
Kun je mischien iets duidelijk zijn dan 'ik krijg het spel niet aan de praat'?
Krijg je een foutmelding, een eroor, of een zwart scherm, of knal je terug naar de desktop?