Assume there are no rules and it's one big free for all
Kzou even op de site van de fabrikant kijken, of er ook support voor OSX is. In principe werken alle USB apparaten gewoon op een Mac, maar er moeten wel drivers voor zijn.
Voor een universele USB devices driver kan je kijken naar USB overdrive. Wellicht dat het hiermee werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door zakalwe op 14-08-2004 11:44 ]
Ik zag van de week op een inkoopactie adapters voor je xcrap, gamecube, enz. naar USB waar software bijzat (ook voor Mac!).
Ik heb net vanmiddag bij een gameshop een PS2 usb adaptor gehaal. USB overdrive ziet de adapter en als ik op de knoppen druk dan zie je ook een reactie in USB overdrive
Jammere is alleen dat ik niks van de joystick in kan stellen in macMAME 
Ik ga nog even kloten. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
EDIT: Ik heb in USB overdrive nu bepaalde buttons kunnen mappen. Woepie
In een text editor kan ik m'n joystick ook gebruiken om te tikken zeg maar. ALLEEN! werkt het nog steeds niet in macMAME.
Ik ga nog even kloten. Misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
EDIT: Ik heb in USB overdrive nu bepaalde buttons kunnen mappen. Woepie
[ Voor 25% gewijzigd door Alpha-sphere op 14-08-2004 18:21 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Ik heb geen ervaring met USB Overdrive, maar wel met GamePad Companion. Misschien dat je daar ook eens naar zou kunnen kijken. Vooralsnog werkte het bij mij (OS X 10.2) prima.
Je kunt met GamePad Companion voor alle soorten spellen en emulators aparte configs aanmaken en volledige acties opnemen.
BTW: Nog niet met MacMame getest.
Je kunt met GamePad Companion voor alle soorten spellen en emulators aparte configs aanmaken en volledige acties opnemen.
BTW: Nog niet met MacMame getest.
Pagina: 1