nieuws: VIA komt met chipsets die twee PCIe-slots ondersteunen
Ik krijg bij de volgende zinnen waarschijnlijk de verkeerde gedachten, maar ik meld het toch even:
- Volgens mij is HyperTransport (T.net doet niet mee aan marketinghoofdletters, dus daarom Hypertransport) niet van AMD, maar van het HyperTransport consortium. Verder denk ik niet dat er specifieke ondersteuning nodig is van de processoren om de nieuwe snelheden (spec 2.x) te ondersteunen.
Ik krijg bij de volgende zinnen waarschijnlijk de verkeerde gedachten, maar ik meld het toch even:
- zal wel AMD geschikte versie zijnNaast een Pentium 4-chipset met twee PCI Express x16-slots zal er ook een AMD-versie van deze chipset komen. Deze zal de typenaam K8T890 PRO krijgen en zal naast de twee PCI Express-slots ook ondersteuning bieden voor AMD's 1000MHz HyperTransport-bus, die ondersteund zal worden door AMD Athlon 64-, Opteron- en Sempron-processors.
- Volgens mij is HyperTransport (T.net doet niet mee aan marketinghoofdletters, dus daarom Hypertransport) niet van AMD, maar van het HyperTransport consortium. Verder denk ik niet dat er specifieke ondersteuning nodig is van de processoren om de nieuwe snelheden (spec 2.x) te ondersteunen.